Tuesday 1 September 2015

"Habis Senyap Bumi Kedah" Pemimpin MasterJi (Mahathir) turun bersama-sama penyokong pembangkang di Bersih 4

Selasa, 1 September 2015

Mukhriz harus jawab kenapa bapanya sertai Bersih4 bersama DAP.

Habis senyap bumi Kedah apabila pemimpin yang dianggap MasterJi iaitu Mahathir turun bersama-sama penyokong pembangkang di Bersih 4, semata-mata kerana nak jatuhkan Perdana Menteri Malaysia.
Selama ini pemuja Mahathir di Kedah sibuk memaki hamun Perdana Menteri kononnya jadi alat cina dan tak peduli pada bangsa melayu.. Kini Mahathir bukan saja jadi alat cina.., tetapi bekas Perdana Menteri itu sudah terbukti menjadi kaldai untuk kafir DAP tunggang bagi mencapai matlamat mereka.
Kenapa Mahathir sertai Bersih4?? Jawapannya adalah untuk menggulingkan pemerintahan Najib Razak yang dipilih melalui demokrasi pilihanraya majoriti rakyat Malaysia.
Kenapa Mahathir pilih turun ke jalan bersama puak-puak bangsat Bersih? Ia adalah kerana Najib terbukti terlalu kuat untuk Mahathir tumbangkan. Selama ini Mahathir ingat Najib pondan dan lemah jika dikritik secara berterusan..
Rupanya Najib lebih kuat dari Mahathir.. Najib rupanya kalis maki hamun dan juga hinaan dari penyokong Mahathir serta penyokong pembangkang. Ini yang merinsingkan Mahathir sebenarnya.. Apa lagi yang Mahathir mampu buat selain menagih simpati puak DAP untuk membantunya.
Bawalah KJ serta pemudanya.., bawalah fitnah Altantuya…, bawalah cerita Cincin serta beg tangan Rosmah.., bawalah perhimpuan Haram Bersih 1,2,3,4…, dan bawalah cerita 1MDB dan kejatuhan ekonomi.., Najib masih lagi Perdana Menteri.. Maunya Mahathir tak gelabah beb..
Tapi akan selamatkah jawatan anak Mahathir di Kedah?? Adakah Mukhriz akan dipecat atau ditukarkan posisi pentadbiran disebabkan perbuatan jijik Mahathir?
Yang bertambah malangnya ialah.., Mukhriz seakan-akan bersetuju dengan tindakan ibu bapanya menyertai Bersih4. Ada Mukhriz bercakap apa-apa hingga kehari ini?? Adakah macai-macai Mukhriz menjelaskan pendirian Mukhriz terhadap peristiwa bapanya “menjilat kaki DAP” di Bersih 4.
Jika betul Mukhriz menyokong Presiden Parti Umno serta Perdana Menteri Malaysia yang melantiknnya jadi MB, Mukhriz harus menerangkan kepada rakyat kenapa bapanya sertai Bersih.
Kalau Mukhriz tak mampu nak jawab, elok letak saja jawatan MB kerana ia merupakan jawatan lantikan kerajaan Pusat yang diterajui oleh DS Najib Razak, Perdana Menteri Malaysia. Ramai lagi rasanya yang setia dan menyokong kepimpinan kerajaan mampu menduduki kerusi MB tersebut.
Berani kah Mukhriz? Kalau setakat pandai selfie dan cari publisiti didalam media sosial, Mat Sabu pun mampu jadi MB Kedah rasanya.. – Big B/Utaranews.com

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena