Friday 9 October 2015

[Video & Foto] 3 beranak maut, kereta dihempap papan tanda...kemalangan berlaku di PLUS ARAH SELATAN (Tg Malim) 6.13 pagi tadi

Sabtu, 10 Oktober 2015

10/10/15: KMLGN 2 LORI & KERETA DI KM 399.8 PLUS ARAH SELATAN (Tg Malim) 6.13 pagi. 1L & 2W maut tersepit










omakkau.blogspot.com



3 beranak maut, kereta dihempap papan tanda


Mangsa yang maut dalam kejadian kira-kira 6.35 pagi itu adalah Dzulkarnain Kamaruzzaman, 64, isterinya Jamnah Ibrahim, 56, dan anak perempuan mereka, Nur Juliana, 17.
Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Supt R. Supramaniam berkata kejadian itu dipercayai berlaku apabila lori kontena yang menuju arah utara itu dilanggar dari belakang oleh sebuah lori lain menyebabkan lori kontena itu terbabas dan melanggar tiang papan tanda di pembahagi jalan.
"Pelanggaran itu menyebabkan papan tanda itu tumbang dan menghempap kereta Mercedes dinaiki mangsa yang menuju arah selatan. Ketiga-tiga mangsa mengalami kecederaan parah dan meninggal dunia di tempat kejadian," katanya ketika dihubungi hari ini.
Jenazah 3 beranak itu dihantar ke Hospital Kuala Kubu Baharu untuk bedah siasat. – Bernama, 10 Oktober, 2015.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/3-beranak-maut-kereta-dihempap-papan-tanda#sthash.xd5fIQpp.dpuf

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena