Friday, 30 October 2015

Skandal 2.6 billiun telah menjahanamkan Umno! Doa Pas dahulu dimakbulkan & Kini rakyat hanya mengharapkan kepada PH.

Sabtu, 31 Oktober 2015

Sama-sama kita renungkan...

Sesiapa yang terus menyokong golongan atau pemimpin yang melakukan kejahatan dan kezaliman serta mempermainkan ayat2 Allah, maka sesungguhnya...

DIA SAMA-SAMA MENANGGUNG DOSA DGN PEMIMPIN TERSEBUT

Mungkin dia berkata, saya tidak menzalimi orang lain, atau mempersendakan agama tetapi sekadar jadi ahli biasa parti sahaja, sedangkan pemimpinnya zalim dan jahat...

MAKA DIA TURUT TANGGUNG DOSA

- Prof Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin





BERTUAH SUNGGUH KERAjaan UMNO/BN
kerana rakyat M'sia sungguh murah hati kerana dari CELIK MATA SAMPAI LA NAK MATI kene bayar#GST !!!

MEMANG TEPAT lagi benar kata Ahmad Maslan pada 5/3/2015 katanya..

"CUKAI GST SELARAS DENGAN ISLAM"

...Takbir !!! HIDUP UMNO !!! MATI PON UMNO !!!





Negara bukan Islam spt Korea Selatan yg mengamalkan politik integriti tinggi sejak 1998, jika pemimpin negara terpalit rasuah, mereka segera letak jawatan.. siasatan terbuka... TETAPI kenapa kat sini payah..??!!!

SEBABNYA.. Malaysia satu2nya negara kat dunia YANG ADA UMNO...


Rakyat pula tunggu ...

Suatu ketika dulu sebelum PRU-13 dan sebelum perjanjian syaitan untuk bekerjasama dengan umno, kepimpinan PAS dalam muktamar mereka pernah memohon doa untuk menjahanamkan umno dan BN. Dan kini nampaknya doa mereka itu sudah pun diperkenankan dan dimakbulkan.

Umno telah jahanam dan hancur, dari luar sahaja nampak masih okey tetapi didalam nya sudah jadi 'dalca dan caca-marba'.

Skandal 2.6 billiun telah menjahanamkan umno. ianya ada lah dedalu yang telah merosakan induknya. Isu duit yang tak terkira banyaknya ini telah dibayar dengan kos yang sangat mahal. Ia bukan saja telah membabitkan jawatan Timbalan PM dan Menteri malah turut melibatkan pertukaran, penerajangan, disejukbeku pegawai-pegawai kerajaan secara terkejut. Pelbagai agensi turut menerima kesan termasuk SPRM (yang cuba nak kembali ke pangkal jalan setelah menerima jolokan Suruhanjaya Penipu Rakyat Malaysia dari rakyat marhain).

Umno telah sedar kemenangan tipisnya dalam PRU-13 telah memberikan isyarat yang rakyat kini bukan lagi 'bodoh' dan orang melayu sedar umno tidak lagi relevan kecuali buat beberapa kerat dan kumpulan orang melayu.

Dengan keadaan ekonomi yang semakin tidak menentu, bebanan kos yang naik tiap hari, rakyat yang tak bodoh ini telah dicekik dengan pelbagai cukai, pembuangan pekerja, pengangguran (sebab semua kerja telah diambil alih olih warga asing yang haram dan yang halal) dan segala macam masalah, hayat umno telah pun berakhir.

Kini rakyat hanya mengharapkan kepada Pakatan Harapan ...

dollah yankee -
Kini tiba giliran rakyat pula berdoa untuk tibanya pemerintah dan pimpinan yang adil

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena