Wednesday 4 May 2016

Adun Kubang Rotan keluar Pas dan menyertai Amanah viral di media sosial? Panas!!!

Rabu, 4 Mei 2016

Khabar angin bertiup kencang Adun Kubang Rotan sertai Amanah

Adun Kubang Rotan Nasir Mustafa di majlis Pidato Selamatkan MalaysiaAdun Kubang Rotan Nasir Mustafa di majlis Pidato Selamatkan Malaysia
Berita Adun Kubang Rotan Mohd Nasir Mustafa keluar Pas dan menyertai Amanah viral di media sosial
Setiausaha Amanah Kedah, Aris Awang dalam status facebooknya mendakwa Mohd Nasir Mustafa (Nasir Mustafa II), Adun Kubang Rotan telah meletak jawatan secara rasmi sebagai Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Kedah pada 1 Mei 2016.
"Pengakuan beliau meletak jawatan tersebut dinyatakan oleh beliau sendiri di pejabat Amanah Negeri Kedah ketika saya bertanya beliau benarkah desas desus yang timbul itu" katanya.
Menurut Aris, Nasir berada di pejabat Amanah Kedah, di Wisma Harapan Baru, Bandar Stargate, Alor Setar untuk menyelesaikan beberapa perkara berkaitan penganjuran Pidato Selamatkan Malaysia pada 1 Mei 2016 lalu.
"Beliau juga telah dipanggil oleh pihak Polis Daerah Kota Setar untuk mengambil keterangan berkaitan penganjuran pidato yang dihadiri lebih 10 ribu orang dari pelbagai 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena