Tuesday 24 May 2016

'Kebodohan, keangkuhan & keras kepala' PADAN MUKA BAM! Sentuhan Misbun Sidek bantu Denmark julang Piala Thomas 2016.

Selasa, 24 Mei 2016

Juara Piala Thomas 2016, Denmark Ukir Sejarah

Para pemain Denmark berpose usai menjuarai Piala Thomas, China, Minggu (22/5). Tercatat delapan kali mereka tampil di final dan pada 2016 ini Piala Thomas benar-benar mereka peroleh. (AFP Photo/Johannes Eisele)
Tim Thomas Denmark juara Piala Thomas 2016. (AFP)
Liputan6.com, Kunshan - Tim Thomas Denmark mencetak sejarah di Piala Thomas 2016. Untuk kali pertama dalam sejarah, Denmark merebut trofi kejuaraan bergengsi beregu itu setelah sembilan kali lolos ke final. Pada laga final Piala Thomas 2016 di Kunshan Sports Center Stadium, Minggu (22/4/2016), Denmark mengalahkan timThomas Indonesia dengan skor 3-2.

Page Liked · 8 hrs

2014.. Sentuhan Izuan Ibrahim bantu Jepun julang Piala Thomas..

2016 pula.. Sentuhan Misbun Sidek bantu Denmark julang Piala Thomas..

PADAN MUKA Malaysia, khususnya Persatuan Badminton Amatur Malaysia (BAM)... kerana kebodohan, keangkuhan & keras kepala BAM terhadap Datuk Misbun Sidek (Nusa Mahsuri) dahulu..

PADAHNYA Malaysia MASIH TERUS gagal utk menjuarai Piala Thomas.. tetapi pasukan Denmark terus bijak ambil peluang berguru dgn Datuk Misbun Sidek HANYA SELAMA 2 MINGGU SAHAJA telah berjaya bawa pulang Piala Thomas ke Denmark.

Page Liked · 6 hrs
 
Sediakan skuad pelapis mulai sekarang ???
SEBELUM INI KAMU BUAT APA !!!

..ATAU..."Sejak awal lagi Persatuan Badminton Malaysia (BAM) telah melakukan kesilapan apabila tidak telus dalam pemilihan pemain.." kata bekas jurulatih kebangsaan, Rashid Sidek. (22/5/2016)

..ATAU...KJ nak bagi alasan sama "TAK SEDAR" RM100 juta dah kena songlap dlm kementeriannya..

Krikk.. Krikk.. Krikk..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena