Saturday 21 May 2016

Lawatan Kerja Najib ke UK & Rusia shj...Kenapa Pesawat 9M-NAA berulang-alik dari Turki ke Sochi? Seronoknya kendurikan wang rakyat!

Ahad, 22 Mei 2016
Page Liked · 5 hrs
 
PELIK TAPI BENAR... Lawatan kerja Najib hanya di London & di Sochi, Russia shj.. Kenapa penerbangan pesawat 9M-NAA berulang-alik dari Turki ke Sochi sejak 18 Mei 2016 lagi ??

Bukankah Najib hadiri Sidang Kemuncak Peringatan ASEAN-Russia di Sochi, Russia sudah tamat semalam DAN kenapa penerbangan pesawat 9M-NAA tersebut bermula dari Turki & singgah pula di Sochi HARI INI ??

SIAPA SEBENARNYA ada di Turki ??

TERKINI.. Pesawat 9M-NAA telah selamat tiba di Lapangan Terbang A\bangsa Abu Dhabi jam 8.45pm (waktu tempatan), 12.45am (waktu M'sia).

Page Liked · 1 hr
 
UPDATED : 5.30pg (waktu M'sia)

Setelah hilang dari kawalan radar slps melepasi Muscat, Oman hingga ke Laut Arab, tiba2 pesawat 9M-NAA muncul kembali..

Kini pesawat tersebut berada di ruang udara Ballari, India..

Harap maklum~

Page Liked · 10 mins
UPDATED : 6.37pg (waktu M'sia)

Page Liked · 15 hrs
 
Seronoknya mrk sekeluarga kendurikan wang rakyat. Kita di sini bersengkang mata mengumpul duit, di luar sama mrk berkongsi2 membeli harta. Celaka sungguh.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena