Sunday 10 February 2019

[Video PENCACAI BERPESTA BERITA PALSU] Adakah Nik Abduh adalah sasaran barat untuk jadi agen porak perandakan jemaah Islam di Malaysia? Alangkah buruknya kerja buat kalian..

Isnin, 11 Februari 2019
Image may contain: 2 people, people smiling, text that says 'ANA NAFI ITU SUARA ANA, TaK PERLU REPORT, YANG RAKAM TU TaK PERLU SAMAN, TaK PERLU SUMPAH PENGKHIANAT! DENGAN NAMA ALLAH! NIK ABDUH TITM'
Usaha membuktikan keaslian audio ana tahu selesai. 40 saksi hidup ada untuk membuktikannya. 3 telah bersuara secara terbuka. Sekarang kita bincangkan isu didalam audio tersebut :
1. AGEN CIA
Dalam audio terbabit, Nik Abduh secara jelas mengakui kenal dan boleh berhubung dengan wakil dari CIA. Persoalan, adakah Nik Abduh adalah sasaran barat untuk jadi agen porak perandakan jemaah Islam di Malaysia?
2. TERIMA DUIT UMNO
Bab terima duit UMNO ini ada dua bab. Satu bab Nik Abduh mengaku dia terima dan kedua Nik Abduh tuduh pimpinan lain pun terima. Bab tuduh orang lain terima tu perlukan siasatan lanjut, tapi bab dia mengaku terima adalah clear cut. Nik Abduh adalah tali barut yang dibela oleh UMNO selama ini untuk porak perandakan PAS.
Dr Samsuri pula adalah salah seorang yang “kantoi” menerima duit RM 2 juta dari UMNO (jumlah sebenar yang diterima sebelum2 ini tidak diketahui secara tepat - perlu siasat) untuk pilihanraya negeri Sarawak. Maknanya budaya mengambil duit dari UMNO ini adalah berlaku dengan aktif oleh beberapa pemimpin PAS kerana Nik Abduh menyebut “kita berjaya dalam 10-11 aktiviti kerana UMNO” (duit UMNO?).
3. JEMAAH DALAM JEMAAH
Penubuhan RTI (Reform Tajdid Islah) dalam PAS dengan tujuan menyingkirkan “jebon-jebon” ternyata didalangi beberapa pemimpin PAS seperti Takiri, Tantawi, Nik Abduh dan Nurul Islam (seperti didedah Abu Ulwan yang pernah menyertai RTI ini). Pergerakan RTI dengan keanggotaan yang ramai dan kebanyakannya fresh graduate dari Mesir sudah semestinya memerlukan kos yang besar untuk beroperasi. Persoalannya, adakah selama ini kumpulan ini telah menerima dana dari UMNO untuk beroperasi ?
Alangkah buruknya kerja buat kalian untuk memenuhi selera dan nafsu jahat dua tiga kerat pemimpin PAS ini.
Semoga Allah membalas segala kecurangan dan rancangan jahat antum selama ini.

1 comments:

PokAmid said...

Tkkn ostad2 parti ehem-ehem pun buat kerja khianat? Bukan kah mereka tu sentiasa berbuih-buih mulut berdakwah demi perjuangkan agama?
Last-last, diketahui umum yg mereka pengkhianat. Kahkahkah!!!
Walaunta-walauntit takkan percaya punya krn otak dan aqal mereka asyik mendewakan mr presideng dan si celaka dlm parti ehem-ehem.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena