Sunday 24 February 2019

[Video HADI SOKONG TUN M ATAU TAKUT ANWAR?] SPRM tak jumpa RM90 juta dalam akaun bank PAS? Memang le...SPRM wajib SIASAT akaun peribadi pemimpin PAS dan ahli keluarga mereka! BUKAN sekadar siasat akaun bank Pas aje? Takkanlah PAS begitu bodoh.

Isnin, 25 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: teks
Revolusi Anak Muda Malaysia
Mampu ke walaun nak hadam dan faham benda ni?
Lagikan bila puak lebai kencing dan putar belit menggunakan pelbagai dalil agama, habis walaunbodo terdiam. Inikan pula nak memahami strategi dan liku liku perundangan yang sememangnya amat tidak mampu difikir oleh akal walaunbodo.
Ini antara sebab kenapa walaunbodo selalu kena kencing, sebab terlalu bodoh dalam mentafsir. Diajarnya pulak kita yang bijak ni kononnya mereka lebih cerdik dari kita. Padahal tahap bijak mereka dikalangan puak walaunbodo mereka sahaja.
Kah kah kah kah!
SPRM tak jumpa RM90 juta dalam akaun bank PAS.... 
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan pihaknya setakat ini tidak mengesan sebarang transaksi dana RM90 juta daripada 1MDB disalurkan ke akaun bank rasmi PAS. 

Perkara itu disahkan sendiri oleh Ketua Pesuruhjaya SPRM, Mohd Shukri Abdull pada sidang media di Terengganu, hari ini. 

"Siasatan SPRM setakat ini memang tak ada dana RM90 juta yang dikatakan duit 1MDB dimasukkan ke dalam akaun (bank) PAS," katanya ringkas ketika menjawab soalan mengenai isu tersebut. 

Terdahulu, Mohd Shukri ke Majlis Ikrar Bebas Rasuah Ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) Terengganu di Wisma Darul Iman, Kuala Terengganu. 

Penemuan itu dibuat selepas penyiasat SPRM meneliti akaun bank PAS dalam siasatan ke atas dakwaan yang mengatakan pemimpin parti itu menerima RM90 juta daripada Umno. 

"Tiada kemasukan wang RM90 juta dari 1MDB ke akaun (rasmi) PAS," kata pegawai yang rapat dengan siasatan kes berkenaan. 

Sumber juga mengesahkan bahawa akaun yang diteliti adalah akaun yang didaftar di bawah nama parti dan bukannya akaun peribadi pemimpin PAS. - mk 
SPRM wajib siasat akaun peribadi orang PAS dan ahli keluarga mereka. Jangan sekadar siasat akaun-akaun bank yang diserahkan kepada SPRM. Takkanlah PAS begitu bodoh untuk memyerahkan akaun yang tidak bersih kepada SPRM.- Mat Yet 

SR kata sejumlah  rm90 juta duit masuk dalam akaun top PAS leaders. Siapa Pemimpin2 atasan Pas? Bukannya akaun rasmi parti Pas. Atau seorang penerima tunggal. Husam kata duit masuk dalam Affin Bank, akaun parti PAS guna Bank Islam. Untuk dana pilihan raya pula ada Maybank dan CIMB. Kita tunggu jawapan SPRM untuk akaun persendirian atau syarikat pula. Jangan tiru perangai Hadi, belum menang saman dah isytihar menang. Dan lagi satu, sewaktu Pas bertanding 160 kerusi, kos belanja sehingga 34 juta. Setakat ni Pas mengaku terima 2.5 juta. Lagi 31 juta Pas kutip dari tin milo kah? - Divit Hansh 

Sabarlah...jgn cepat melatah...duit haram tetap haram...90 juta dibahagi sama rata pemimpin2 peringkat pusat dan ahli majlis tertinggi...dah jadi sikit...so akaun personal dan anak bini belum kena check...ahli keluarga...saudara mara...sabarlah tuan puan..- Mohd Firdaus Abdullah 
TS

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena