Monday 18 February 2019

[Video Isu kepimpinan Bersatu Perak diatasi lepas PRK Semenyih] Putar2 putar2 kaki mengayuh! Pas punya PUTAR ini macam ka? PAS patut menjawab isu pemimpin PAS menerima wang daripada UMNO.

Selasa, 19 Februari 2019
Image may contain: one or more people and text
Tumpang sekole.
PAS patut menjawab isu pemimpin PAS menerima wang daripada UMNO
“PAS patut menjawab isu pemimpin PAS menerima wang daripada UMNO sepertimana yang didedahkan oleh Sarawak Report (SR) yang disahihkan benar bila Presiden PAS sendiri telah menarik balik tindakan saman malu beliau terhadap SR, tanpa meminta laporan SR dipadamkan, tanpa memerlukan SR meminta maaf, dan tanpa SR membayar sesen pun kos mahkamah kepada Presiden PAS. 

“Adalah sangat mendukacitakan untuk melihat yang tinggal dalam perjuangan PAS hari ini hanyalah pembohongan bersiri daripada barisan kepimpinan PAS yang menyusuli skandal menerima wang daripada UMNO,” ujarnya. – Roketkini.com 
 Putar putar kaki mengayuh!
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, jambang, cermin mata, meme dan teks
Selepas Mursyidul AM PAS kata Bohong itu dibenarkan, dan sandarkan kepada Nabi, Haji Hadi pula kata Bohong itu boleh jadi Wajib..hari ini tokoh Pentaksub PAS si Subky Latif kata Bohong ni berpahala pula Kerana mencontohi Nabi Ibrahim..
Ya Allah..Lihatlah bertapa mudahnya agama kita terfitnah angkara kelompok Khawarij dan Takfiri.. mereka menunggang dalil2 agama untuk kerja mungkar mereka akhirnya yang terfitnah.. yang dilihat buruk pada kaca mata bukan Islam agama dan Nabi Nabi kita..
Aku malas nak berhujjah dengan dalil Agama, Ustaz Wanji dah jawab dalam Malaysiakini..Cuma apakah agaknya akan sampai kesesatan mereka ini agaknya, selepas ini kalau Nik Abduh Sembelih anak sendiri pun.. atau membunuh lawan Politik mereka.. akan dihalalkan darah mereka dengan Dalil peristiwa Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail ? atau menggunakan Dalil Kisah Nabi Khidir dan Nabi Musa dalam pembunuh budak(ghulam).. ?
Mungkin selepas ini perbuatan Mungkar mereka tidak lagi boleh dipersoalkan seperti mana ingatan Nabi Khidir kepada Musa ?
sebagaimana Mafhum ayat 70 Surah Al Kahfi
قَالَ فَإِنِ اتَّبَعْتَنِي فَلَا تَسْأَلْنِي عَنْ شَيْءٍ حَتَّى أُحْدِثَ لَكَ مِنْهُ ذِكْرًا ..
Dia berkata: 'Jika kamu mengikutiku, maka janganlah kamu menanyakan kepadaku tentang sesuatu pun, sampai aku sendiri menerangkannya kepadamu"
Atau apakah selepas ini kalaua da Penyokong PAS meruntuhkan Kuil dan Gereja.. dengan dalil Nabi Ibrahim pada Berhala.. ?
Makin teruk cara mereka berfikir dan menta'wil ayat2 Quran dan Hadis.. inilah gambaran Khawarij.. Kelompok Takfiri yang membunuh , Membakar dan menyembelih musuh2 mereka..
Kalau ada Tokoh Pentaksub dan sesat menggunakan dalil agama untuk Politik nombor satu dalam Negara.. Anugerah selayaknya jatuh kepada Subky Latif.. dari seorang Sosialis yg cuba menjadi Islamis.. Sebab hanya dia kuat menggunakan Dalil2 agama bagi mempertahankan Kemungkaran PAS.. dia sendiri berulang kali merasakan wajib mati dalam PAS.. PAS sudah dianggap agama..
bagi bersangka baik, lebih aula mana mana saudara mara, waris terdekat Pak Subky bawa dia berubat, Berjumpa Doktor.. Takut nyanyuk Pak Subky itu datangkan kerosakan..Fitnah keatas agama Dan Nabi nabi kita yang mulia dari sifat Jahat pemimpin2 PAS.... 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena