Monday 18 February 2019

[Video Tak tahu Pas cakap benar ke bohong- Anwar] 'Ex PM kaki troll' All the best Bossku! Masyarakat fikirkan kos sara hidup bukan politik.

Selasa, 19 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang

Masyarakat fikirkan kos sara hidup bukan , kata Anwar

Rakyat lebih mementingkan isu tentang kos sara hidup dan tadbir urus yang baik daripada mengambil berat tentang perihal politik yang berlaku di negara ini, kata Presiden PKR, Anwar Ibrahim.
Malah, kata beliau, orang ramai lebih lebih gemar jika ahli politik memberi tumpuan penuh kepada usaha mempertingkatkan ekonomi negara.
“Apabila saya berbual dengan orang ramai di akar umbi, isunya tidak lain selain daripada kos sara hidup dan tadbir urus.
“Hanya beberapa orang sahaja yang ambil kisah tentang politik pada ketika mereka perlu mengikat perut.
 “Mereka lebih suka jika ahli politik memberi fokus kepada usaha memperbaiki ekonomi dan keadaan negara,” katanya melalui ciapan dalam di Twitter hari ini.
Anwar menjadi tumpuan susulan pendedahan PAS bahawa terdapat dua parti dalam Pakatan Harapan (PH) yang mungkin merancang pembelotan terhadap Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad.
Setiausaha Agong PAS, Takiyuddin Hassan, ketika menjawab kontroversi pertemuan Presiden PAS, Abdul Hadi Awang dengan Dr Mahathir berkata, parti itu akan berdiri teguh menyokong kepimpinan Dr Mahathir jika berlaku pengkhianatan dalam pentadbiran kerajaan PH.
Takiyuddin berkata sehubungan itu, PAS telah mengemukakan surat perakuan bertulis kepada Dr Mahathir selaku pengerusi Bersatu dalam pertemuan yang berlangsung di Yayasan Al-Bukhary, Kuala Lumpur, Jumaat lalu.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena