Monday 25 February 2019

[Video Anwar Ibrahim PRK Semenyih] Projek nak bodohkan walaun & walauncai! Hamid Bador sebagai IGP & Acryl Sani Abdullah Sani sebagai timbalan IGP? Bersedialah Bosskaauu!

Isnin, 25 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, teks
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, teks
Image may contain: text
Imej mungkin mengandungi: 10 orang, teks
Projek nak bodohkan walanbodo dan macai.
Yang lebai haprak penunggang agama kata adik beradik, yang liberal sekular penyamun kata sama jantan, kedua duanya tak boleh kahwin...
Tiba tiba hantar cincin pertunangan, tak ke pening melayu yang sedang berjinak jinak nak kena kencing dengan puak ni?
Kah kah kah kah!

Tak ada siapa beritahu saya bakal jadi IGP, kata Hamid Bador

Pengarah Cawangan Khas Bukit Aman, Datuk Seri Hamid Bador, tidak mempunyai sebarang maklumat mengenai spekulasi bahawa kerajaan akan melantiknya sebagai ketua polis negara (IGP) yang baru.
“Hingga kini, saya tidak dimaklumkan sebarang maklumat kononnya saya bakal dilantik sebagai IGP, dan tiada sesiapa pun yang memberitahu bahawa saya sebagai bakal menjadi orang nombor satu dalam PDRM.
“Bagi saya, pada masa ini apa yang penting adalah menumpukan segala tugas yang diamanahkan bagi memastikan keselamatan rakyat, ketenteraman awam serta keharmonian kaum di negara ini dikekalkan,” katanya yang dipetik oleh portal Berita Harian Online.
Spekulasi bertiup kencang sejak Sabtu lalu menerusi WhatsApp yang kononnya bahawa Hamid Bador bakal menggantikan Ketua Polis Negara, Mohamad Fuzi Harun yang akan menamatkan perkhidmatannya pada Mei ini.
Menurut kiriman mesej yang tular itu, Kementerian Dalam Negeri (KDN), memilih Hamid Bador sebagai IGP; Pengarah Jabatan Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam, Acryl Sani Abdullah Sani sebagai timbalan IGP yang baru menggantikan Noor Rashid Ibrahim, yang bakal bersara Mac ini.
Mengulas lanjut, Hamid Bador berkata pada masa ini beliau hanya menumpukan tugas sebagai orang nombor satu dalam bahagian perisikan polis bagi memastikan proses penyaluran maklumat mengena aspek keselamatan negara berjalan lancar dan tepat.
Beliau berkata antara tumpuan utama cawangan khas pada masa ini adalah mengesan suspek utama kes penipuan 1MDB Low Teik Jho atau Jho Low.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena