Wednesday 27 February 2019

[Video ANWAR Dedahkan Bukti Memang HADI Telah Membayar RM1.4 juta Kepada CLAIRE] Kalau sebut nak bayar Clare, orang mungkin tak derma! Macamana nak buat? Walaun tahu caranya.

Khamis, 28 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 4 orang
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
AKHIRNYA KANTOI - ANWAR DEDAHKAN BUKTI MEMANG HADI TELAH MEMBAYAR RM 1.4 JUTA KEPADA CLAIRE (SARAWAK REPORT)
GEMPAR ! Anwar dedahkan bukti akaun bahawa Hadi telah membayar kepada Claire (Sarawak Report) sebanyak RM 1.4 Juta bagi menyelesaikan kes di luar mahkamah. Dua hari lepas Anwar dah dedahkan, tetapi semalam Pas menafikannya. Malam tadi dalam ceramahnya di PRK Semenyih, sekali lagi Anwar ulangi dakwaan tersebut beserta menunjukkan bukti yang dibacanya dengan menyebut tarikh dan jumlah bayaran dibuat.
Kini, terpulang kepada walaun2 Pas samada untuk percaya lagi dengan Hadi dan Pas yang sebelum ini menyatakan 'wajib' berbohong demi imej parti? Adakah ini pembohongan Hadi lagi? Tepuk dada tanya iman....
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Kalau sebut nak bayar Clare, orang mungkin tak derma. Macamana nak buat? Apa pandangan pemimpin parti ana? Wajib berbohong demi jaga mashlahat puak kita. 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena