Sunday 24 February 2019

[Video You jadi PM, saya tak nak campur dalam kerajaan] Najib mengeluh kena bayar tol! Ek Eleh Masa jadi 'penyangak' (kleptokrasi) Malaysia ko sedap² semua benda free? Tiada jaminan kerjasama PAS, Umno berjaya.

Isnin, 25 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Ini pun menipu juga demi maslahat agaknya..belajar dgn sapa la tu. Kikiki.

Najib mengeluh kena bayar tol ke Kajang

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak mengeluh kerana terpaksa membayar tol di Plaza Tol Bukit Mahkota. - Foto: SHARIFUDIN ABDUL RAHIM
Baru ko rasa skang kena bayar tol kan!
Masa jadi Penyangak Malaysia ko sedap² semua benda free?

Tiada jaminan kerjasama PAS, Umno berjaya

Tiada jaminan kerjasama di antara PAS dan Umno bagi memastikan pertembungan satu lawan satu dalam pilihan raya pada masa datang akan berjaya, kata penganalisis politik.
Menurut Prof Madya Azizuddin Sani, sebaliknya rancangan itu mungkin hanya akan merugikan Umno.
Katanya keadaan itu boleh berlaku kerana PAS dilihat hanya bercita-cita untuk menguasai negeri di Pantai Timur seperti yang berlaku sekarang.
"Umno sebagai parti nasional akan rugi kerana PAS hanya mahu menjadi parti Pantai Timur sahaja, dan cuma menarik sokongan rang Melayu semata-mata.
"Sedangkan pendekatan politik nasional perlukan kerjasama pelbagai kaum dan parti," katanya kepada Malaysiakini.
Pensyarah Universiti Utara Malaysia (UUM) itu juga berkata di sebalik hubungan baik yang digambarkan di antara pemimpin kedua-dua parti, ada pihak lain - termasuk penyokong Umno dan PAS - tetap tidak menyetujui kerjasama itu.
Semalam Ketua Pemuda PAS, Muhammad Khalil Abdul Hadi, berkata PAS dan Umno akan membentuk satu jawatankuasa bagi memastikan tiada lagi pertembungan tiga penjuru melibatkan kedua-dua parti itu pada masa depan. 
Malaysiakini.

1 comments:

HBM said...

apa apa pun boleh berlaku dlm PAS...sebab pemimpin dia tafsir islam ikut suka hati dia...
org lain semua tak betul....mesti ada sebab mereka jadi begitu....dedak..

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena