Wednesday 20 February 2019

[Video BossKu Najib umpama pedang dua cabang] Semakin dikorek semakin mendebarkan? Peguam Umno a.k.a penasihat undang-undang umno ditahan SPRM.

Khamis, 21 Februari 2019
SEMENYIH - Imej BossKu yang dibawa oleh Datuk Seri Najib Tun Razak kali ini umpama “Double Edged Sword”. Ketua Pemuda Pakatan Harapan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman berkata tindakan bekas Perdana Menteri itu yang beria ria membawa pengaruhnya dalam kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan UndanganNegeri Semenyih tidak mempunyai hala tuju tetap. “Saya rasa Boss Ku is a Double edge sword. “Semua orang teruja melihat pada Najib yang turun denganHashtagg Bossku dan bukan calon BN yang bertanding.. “Lagipun saya di sini bukan untuk cakap pasal najib kita nak fokus kepada kempen dan politik khidmat rakyat,”katanya secara ringkas pada sidang media mesyuarat Jentera Pemuda Pakatan Harapan diBeranang malam tadi. Beliauberkata demikian kepada pertanyaan wartawan bahawa kempen PH di PRK Semenyih tenggelam dengan populariti BossKu. MalaysiaGazette.com - Online News / Portal - Follow US Now! Or visit www.malaysiagazette.com for the latest news on politics, economy, fashion, travel, lifestyle and more www.malaysiagazette.com #malaysiagazette #mgtv

MACC arrests Umno lawyer Hafarizam Harun for alleged money laundering


Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum
Peguam Umno a.k.a penasihat undang-undang umno ditahan SPRM. Kesnya macam biasa "nak duit, nak duit dapat sekali guna".
Menurut SD yang pernah dibuat oleh Rafizi ada seorang peguam yang bertindak sebagai orang tengah...OMG adakah ini...? Semakin dikorek semakin mendebarkan..
Image may contain: 5 people, people smiling, text
Imej mungkin mengandungi: teks
Tiba-tiba selepas Husam Musa dipanggil ke SPRM dan menyerahkan bukti PAS makan dedak UMNO.
Hari sama banner plsu tolak Mahathir di jumpai.. boleh agak dah siapa pembohong syarie tersebut..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena