Thursday 28 February 2019

[Video HINA RASULULLAH Kerajaan Sudah Bertindak] Bos PH ejek penyokong 'bossku'.

Khamis, 28 Februari 2019

Bos PH ejek penyokong 'bossku'

Pengerusi Pakatan Harapan (PH) hari ini memberi sepatah dua kata tentang sensasi slogan 'malu apa bossku' yang dipopularkan bekas perdana menteri Najib Razak.
"Bossku? Saya tak faham, ambil pencuri jadi boss? Sama-sama pencurilah tu," katanya ketika menyampaikan ucapan ringkas dalam program kempen pilihan raya kecil (PRK) di Semenyih hari ini.
Lebih menarik, perdana menteri itu mengucapkan kata-kata itu pada program yang menyaksikan kira-kira 100 motosikal memenuhi ruangan parkir Tesco Semenyih bagi program 'Santai 2 Roda'.
Najib, yang kini dalam perbicaraan mahkamah atas tuduhan pengubahan wang haram, pecah amanah dan rasuah berhubung skandal 1MDB, menggunakan imej 'bossku' dalam programnya.
Imej yang sering dikaitkan dengan motosikal Yamaha Y15 yang dikatakan popular dalam kalangan penyokong Najib.
'Bossku' juga sering dilihat sebagai penjenamaan semula Najib selepas BN di bawah terajunya hilang kuasa buat pertama kali pada pilihan raya umum lalu.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena