Wednesday 27 February 2019

[Video HADI BAYAR RM 1.422 JUTA KEPADA SARAWAK REPORT] LETAK JAWATAN jika tidak mampu nak selesaikan semua kes skandal RASUAH 1MDB! Road to Semenyih-Politik BONGOK Amno & Bosskurrr utk PM ke-8.

Khamis, 28 Februari 2019
SILA LETAK JAWATAN 
Kami sebilangan majoriti rakyat malaysia yang sentiasa menghormati Perdana Menteri Tun Dr Mahathir sebagai Perdana Menteri Yang Ke 7 dalam #PRU14. Di dalam Perubahan Generasi Rakyat Malaysia Baru hari ini terlihat secara terang2 Percaturan politik Tun M yang kami rasa sengaja campur tangan untuk sembunyikan Isu2 Mega Skandal Rasuah 1MDB yang di lakukan oleh UMNO Najib Razak dan kroni2 atau proksi2 beliau... Untuk meringkaskan cerita,kami memberi tempoh kepada 👉Perdana Menteri Tun Mahathir Mohamad sehingga akhir tahun 2019 ini, untuk selesaikan semua kes skandal RASUAH 1MDB. Sekiranya Perkara2 Ini Masih Sunyi Sepi Tanpa Berita, Maka, Kepada Pihak PDRM, atau Pihak Kementerian Dalam Negeri "JANGAN SALAHKAN KAMI" kami bukan aktivis ISIS, bukan PENGGANAS, bukan EXTRIMIS, bukan RADIKAL atau yang sewaktu dengannya. Kami Rakyat Malaysia yang inginkan KEADILAN sebuah Negara yang ditabir oleh Permimpin yang JUJUR, CEKAP dan AMANAH. 👉Tun M, sekiranya, perkara ini tidak mampu untuk dilaksakan, "TUN MAHATHIR, SILA LETAK JAWATAN SEBAGAI PERDANA MENTERI MALAYSIA" - Fbk sham125zR 
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Dah kenapa bossku..
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
ROAD TO SEMENYIH..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena