Saturday, 25 April 2015

[Video Joget Kazakhstan] "Cukup-cukuplah PKR"..."Tak cukup-tak cukupnya BN", sampai nak terlingkup negara kamu kerja kan...

Sabtu, 25 April 2015


Mari saksikan video Najib dan Rosmah menari di Kazakhstan yang menjadi viral



Berita yang meloyakan tekak....bermula lah agihan "Gula2" ...selama ni buat apa..??


Dah lebih 57thn Bn merintah...apa yg dah kamu buat...negara byk sumber rezeki....hutang makin mengunung,duit hilang spt air,kos sara diri makin tinggi,tol dan cukai bermacam-macam....sampi nak terlingkup negara kamu kerja kan...



Para Pembangkang2 yg tingal di Pulau Pinang di minta beri komen yg sejujur...bertapa jahat nya KM Lim Guan Eng ni kan...???









kerusi P044 Permatang Pauh menyaksikan 4 penjuru yg bertanding...
1 : Dr. Wan Azizah (PKR)
2 : Sdr Suhaimi Sabudin (UMNO)
3 : Sdr Azman Shah Othman (PRM)
4 : Sdr Salleh Isahak (BEBAS)
.....oppsss....jgn salah sangka...Ahmad Maslan xtermasuk ye..



pandai berkata2..kohkoh..biz tu bro...duit negara ambk dr mn??



KALAU TAK BOHONG Bukan UMNO Namanya !!!

PERINGATAN !!!.. Nak jadi calon BN WAJIB BOHONG..


Rasulullah S.A.W. bersabda:

"Sebelum munculnya dajjal akan ada beberapa tahun munculnya para PENIPU, sehingga orang jujur didustakan sedangkan pendusta dibenarkan. Orang yang amanah dikhianati sedangkan orang yang suka berkhianat dipercaya, dan para ruwaibidah ikut berbicara." Lantas ada yang bertanya, “Apa itu ruwaibidah?” Rasulullah S.A.W. bersabda: “Orang fasik yang berbicara tentang URUSAN masyarakat umum.”
- Riwayat At-Tirmidzi disebutkan dari hadis Abu Hurairah R.A. (12885)



Salah satu sbb Najib naik pesawat lebih besar LAGI MEWAH kerana 'FAKTOR KESELAMATAN'. Pesawat bersaiz besar WAJIBLAH seimbang dgn isi  di dalamnya..

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena