Tuesday 21 April 2015

Ostaz! Jadikan SEJARAH, Rompin berjaya dirampas Pas... "Sahabat2 drp Pas,Pkr dan Dap tlg berhati2 dgn berita2 yg diterima"

Selasa, 21 April 2015

Negeri dibawah wasotiyah jibby...hebat bukan..??.Inilah lah program yg disembunyikan oleh saluran2 media Umno/bn.
Ini bukan setakat bercucu lagi..bercicit pun mungkin..kahkah.Satu undian kepada Umno/bn menuju ke mana ye?...kikiki


Sebarkan Dan Share..Semua Fitnah2 Yg Dilakukan Oleh Lembu2 Ini Hanya Semata2 Utk Melaga2kan Antara Kepimpinan Dan Penyokong2 Parti Pas Dan Pkr..Semua Ini Hanya Utk Merosakkan Jentera2 Pilihanraya PR Utk Prk Rompin Dan Permatang Pauh.. Semua Dilakukan Semata2 Utk Lemahkan Semangat Kerjasama Antara Parti2 Dlm PR.. Nak Berdepan Secara Gentlemen Dah Tak Mampu Krana Isu2 Yg Menekan Terlalu Berat Seperti Gst,1Mdb Dan Serangan2 Oleh Dr.M, Maka Cara Yg Terbaik Ialah Timbulkan Seberapa Byk Fitnah Yg Akan Melaga2kan Sesama Pnyokong Dlm PR..
-Oleh Itu,Kpd Sahabat2 Drp Pas,Pkr Dan Dap Tlg Berhati2 Dgn Berita2 Yg Diterima Dan Cerita2 Yg Tersebar Di Dlm Fb,Whatsapp dan Twitter..Dptkan Pengesahan Drp Sumber Yg Saheh..
-Kita Semua Mesti Ingat,Org Yg Hampir Habis Nyawa,Akn Lakukan Apa Saja Utk Dapatkan Oksigen Tambahan..Dan Oksigen Tambahan Yg Terbaik Ialah Dgn Rekakan Cerita2 Fitnah..Jgn Mudah Termakan Racun Yg Dihidang Oleh Phk Musuh Yg Ternampak Seolah2 Seperti Madu..
-Sahabat2..Pastikan Permatang Pauh Kekal Milik Pkr Dan Jadikan Sejarah,Rompin Berjaya Dirampas Oleh Pas..Segala2 Tiada Yg Mustahil Bagi Allah Taala..
 — with Zubir AbdullahMinyak BezenHi Jra H and 46 others.




0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena