Monday, 27 April 2015

RINTIHAN PEMUDA PAS ROMPIN - Yang duk menderma dan duk wat kerja 'geng JEBON'..Geng Olarmak hanya tau melenggang?

Isnin, 27 April 2015

Benarkah Ini Message PEMUDA PAS ROMPIN mengeluh hadapi PRK

RINTIHAN PEMUDA PAS ROMPIN HADAPI PRK
http://img.astroawani.com/2015-04/51429677507_950x600.jpg
[8:25AM, 4/21/2015] Puak Olamak yg hadir di Rompin semua minta tempat penginapan yg selesa. Duit utk tabung pilihanraya langsung tak menderma. Yang duk menderma dan duk wat kerja geng jebon..Geng Olarmak hanya tau melenggang selesa nak ceramah.
[8:25AM, 4/21/2015] Pemuda Rompin masih lagi kekurangan dana. Budget di sekitar RM15K...
[8:31AM, 4/21/2015] Ust2 dok ceramah rata.. takkan tak boleh huluq 500 sorang...
[8:31AM, 4/21/2015] Suruh kami masuk PRK.. sampai hari kami dok kelupoq lagi cari duit 15K untuk penamaan calon.
[8:31AM, 4/21/2015] Negeri tak leh bantu..pusat tak leh bantu...
[8:31AM, 4/21/2015] Ok lah... bab selesa dunia ni..ulama pun kadang2 teruk pada yang amilin biasa lagi.
[8:31AM, 4/21/2015] Ada hat bagus... ramai pula yang mengada-ngada.
[8:31AM, 4/21/2015] Hat hampa tuduh jebon la sanggup tidoq bawah khemah dalam markaz...
[8:31AM, 4/21/2015] Cakap banyak amal tak dak
[8:31AM, 4/21/2015] Lebih pada sami budha
[8:31AM, 4/21/2015] Hat ni hampa nak ambik buat ajk pusat...
[8:31AM, 4/21/2015] Lena atas lantai pun tak mau
[8:31AM, 4/21/2015] Masalah duit nak ambik mana?
[8:31AM, 4/21/2015] Suruh anak masuk pertandingan lawan lari.. tak tanya kasut ada ka dak? Baju sukan? Makan pagi cukup ke dak? Yuran pertandingan ada ka dak..?
[8:31AM, 4/21/2015] Duit ahli dah habis kutip
[8:31AM, 4/21/2015] Bila tak sedia homestay kata tak ihtiram depa la..tak muliakan depa la...
[8:31AM, 4/21/2015] Itu taksub bodoh namanya...pada pimpinan kena sangka baik.. kami rakyat balaci bawah ni kena mngelupoq sedia keselesaan...
[8:31AM, 4/21/2015] Ana terus terang lah... utuk setup jentera, sewa dll utk PRK... duit kwsan terhad..tmpat kalah 15K lagi tak da duit... hat konon jebonlah duk mai turun bg duit bg cek utk jentera... ingatkan nak mai berkempen utk pas pusat... ajak ambik gambaq pun tak mau... takut org fitnah.
[8:31AM, 4/21/2015] Tak pa lah... ana malas komen. bila kami hat bawah tersepit di bawah... tertindih dengan kataqsuban... hat bejubah hanya nak mai ceramah dan kuliah.. nak duduk pula homestay.. duit tak bg... tagha tu dok kata diri tu ulama.
[8:31AM, 4/21/2015] Utk tempat tidoq waktu PRK saja ada beza ka ulama dengan bukan ulama...
[8:31AM, 4/21/2015] Mana amal dari fiqh waqi yg dok ajaq kami.
[8:31AM, 4/21/2015] Dok kalut betanding Pas pusat....
[8:31AM, 4/21/2015] Penamaan calon tinggal berapa hari lagi ja.
[8:31AM, 4/21/2015] Mengada amalan rutin nak tempat privasi.
[8:31AM, 4/21/2015] La ni masalah pakat dok jadi ceroi ikut arahan pemimpin yg kita suka saja.
[8:31AM, 4/21/2015] Duit kawasan dah habis sewa rumah
[8:31AM, 4/21/2015] Jangan duk mai ceramah bong bang... sekali tak kebuloq tidoq markaz...nak homestay... lepas tu dok mengaku kamilah ulama.
[8:31AM, 4/21/2015] Pemimpin hat berjubah..hat berseluaq dok bercakaq.
[8:31AM, 4/21/2015] Habih pada pas kawasan yg tak da duit ni tak nak sangka baik.
[8:31AM, 4/21/2015] Bukan tertekan... sembang mcm pimpinan ni mulia sangat.
[8:31AM, 4/21/2015] Ok lah... maaf lah... teruskanlah ketaasuban.... hingga tidak boleh menerima kekurangan dan perbezaan orang lain... Tahniah lah.. bukan anda sahaja yang sayangkan ulama... kami juga...namun kami benci pada mereka yang mengaku ulama namun tiada amal pada amal nya... teruskan lah ketaksuban.
[8:31AM, 4/21/2015] Hat bejubah bukan main eksen
[8:33AM, 4/21/2015] Diantara rintihan hati Pemuda Rompin...

Syssss

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena