Saturday 21 April 2018

[Video Parti Umno boleh bubar dah] Besemangat betul macik2 ni nak BAYAU GST! PRU14 undi Dr Mahathir sama seperti undi Anwar…

Sabtu, 21 April 2018

Foto Otai BERSIH.

Foto Otai BERSIH.
Makcik2 bawang tolong komen jap..
Imej yang berkaitan


PRU14 undi Dr Mahathir sama seperti undi Anwar…




Tun Dr Mahathir Mohamad dalam temu bual dengan ABC Australia ditanya pengacara sama ada undian terhadapnya sama dengan undian terhadap Anwar, nama yang diangkat sebagai calon perdana menteri pembangkang sebelum ini.


“Pada sisi tertentu ya kerana saya sudah berjanji yang saya tidak akan lama menjadi perdana menteri, sehingga beliau diampunkan.
“Beliau perlu mendapat pengampunan Yang di-Pertuan Agong sebelum dapat menyertai politik semula,” katanya dan menambah proses itu akan mengambil masa dua atau tiga tahun.
“Saya tidak fikir mahu kekal (sebagai perdana menteri) untuk tempoh yang lebih lama kerana usia saya. Saya tidak rasa dapat bertahan terlalu lama atau satu penggal penuh,” katanya yang akan mencecah usia 93 tahun Julai ini.
Mahathir bertegas yang beliau dan Anwar mempunyai matlamat yang sama iaitu menyingkirkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pada pilihan raya umum (PRU) ke-14.
Dr Mahathir juga berkata jika masa dapat diundurkan, beliau tidak akan memecat Anwar.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena