Tuesday 5 June 2018

[Video Rosmah jadi tumpuan media di SPRM] Lepas 4 jam, Rosmah masih disoal-siasat.

Selasa, 5 Jun 2018

Lepas 4 jam, Rosmah masih disoal-siasat


Rosmah Mansor, isteri bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak masih disoal-siasat di ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Putrajaya.
Beliau tiba di pejabat SPRM sekitar jam 11 pagi tadi. Setakat jam 3 petang tadi, masih tiada tanda-tanda beliau meninggalkan kawasan itu.
Sebelum itu Najib hadir dua sesi soal-siasat panjang SPRM mengenai dana SRC International Sdn Bhd yang mengalir masuk ke dalam akaun peribadinya.
"Siasatan (terhadap Rosmah) akan dilakukan secara menyeluruh," kata bekas penyiasat dan pengarah perisikan SPRM, Datuk Abdul Razak Idris kepada AFP.
"Dia juga mungkin diminta untuk mendedahkan akaun banknya dan menjelaskan tentang sumber wang tunai dan barang kemas yang ditemui oleh polis di dua kondominium baru-baru ini," katanya.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena