Friday 27 December 2013

BUNG akan tutup akaun Twitter...Fb Asmaelz Hadzeny II pula ditahan reman lima hari..

Jumaat, 27 Disember 2013

zizie ezette bung mokhtar




Guling kerajaan: Pemilik akaun Facebook direman 5 hari
KUALA LUMPUR 27 Dis. - Pemilik akaun Facebook yang beroperasi dengan nama Asmaelz Hadzeny II hari ini ditahan reman selama lima hari bagi membantu siasatan berkaitan cubaan menghasut orang ramai menyertai perhimpunan untuk menggulingkan kerajaan pada 31 Disember.
Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (Risikan/Operasi) Polis Bukit Aman, Datuk Mazlan Mansor berkata, perintah reman diperoleh daripada Mahkamah Majistret Kuala Lumpur, kira-kira pukul 12 tengah hari.
Beliau berkata, lelaki berusia 25 tahun itu kini ditahan di Bukit Aman bagi membantu siasatan.
Suspek yang diburu polis sejak minggu lepas, dibawa ke Kuala Lumpur pagi ini setelah dia ditahan pada 11 pagi semalam di Saratok, Sarawak.
Kes disiasat mengikut Seksyen 124C Kanun Keseksaan iaitu cubaan melakukan sesuatu aktiviti yang menjejaskan demokrasi berparlimen. - BERNAMA


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20131227/je_12/Guling-kerajaan-Pemilik-akaun-Facebook-direman-5-hari#ixzz2oftqVrHs
© Utusan Melayu (M) Bhd 

Perghh.. Baru Bung Tahu...Kena Tibai Rapat..Akhirnya Hendak Tutup Akaun Twitter..


Itulah lain kali jangan Ikut nafsu semas twitt..,,jangan ikut kepentingan diri sendiri. dan jaga Rakyat bawahan ni yang kehidupan mereka yang serba kekurangan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena