Sunday 22 December 2013

Proton Perdana PRM Bullet Proof Untuk PM?

Isnin, 23 Disember 2013


Woahh
Dah guna kereta baru yer PIEM..


Proton Perdana PRM Bullet Proof Untuk PM (gambar)
Kepala hotak Soz Cyili on Friday, December 20, 2013
Dah siap.

Dah pun boleh digunakan selepas Proton telah siapkan semua prosuder2 yang sepatutnya sebelum release kereta ini untuk kegunaan para pegawai tertinggi kerajaan.. 

Nampaknya tak lama lagi pegawai2 tertinggi kerajaan akan menggunakan kereta baru. Kereta berjenama Proton Perdana PRM ini diketahui ramai menggunakan chasis Honda berserta teknologi sebelumnya. Dimaklumkan kereta Perdana PRM ini lebih panjang sedikit body dia berbanding Perdana sebelumya. Ini atas permintaan pihak kerajaan sendiri. Beberapa aksesori tambahan juga disediakan dan reka bentuk dia agak sedikit berbeza dari reka bentuk yang Honda pernah keluarkan sebelum ini. Dibuat atas permintaan kerajaan sendiri.

Lihat gambar ;
Kereta untuk kegunaan Perdana menteri pula akan ialah bullet proof. Atas faktor2 keselamatan. Kemungkinan besar kereta yang bakal digunakan oleh menteri2 tertinggi di negara ini memang kalis peluru. Contohnya kereta timbalan perdana menteri. Kalau tak kalis peluru memang naya la. Mereka dah jadi perhatian dan tumpuan masyarakat sekarang neh. Memang kena ahti2 la. Kalau jalan sorang2 tengah bandar nescaya la even Najib tue PM sekalipun tak bermaksud orang tak berani lempang dia depan2..

Hahahaha..

Apa pun kita berharap sangat kerajaan umumkan keseluruhan kos untuk tukar kereta baru ini berserta perjanjian kos penyelengaraan.. 

Harap2 kosnya berbaloi..

Dan seperti biasa.. di saat kerajaan sibuk tukar kereta baru, sibuk naikkan gaji dan elaun, sibuk potong subsidi untuk rakyat, rakyat pula bergelut dengan kesusahan hidup akibat kos sara hidup yang tinggi.. kan?

Chantekkk..

Hahahaha..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena