Sunday, 31 August 2014

Merdeka 57: Perbarisan PPS. Cepatnya tindakan! Ini yang buat orang benci UMNO...Kena 'batang hidung sendiri' baru menggelupur

Ahad, 31 Ogos 2014
SECEPAT KILAT... 
Kena batang hidung sendiri baru menggelupur...keadilan untuk semua lah tidak siapa, tidak kira parti apa, tidak kira bangsa apa..asal salah saja ambil tindakkan baru lah mereka tidak rasa seperti yang di ucapkan itu...

INI TIDAK KALAU MELIBATKAN PIHAK TERTENTU SECEPAT KILAT DIAMBIL TINDAKKAN SEBALIKNYA KALAU PIHAK LAIN TIADA RESPON PUN...

Pasukan Peronda Sukarela Pulau Pinang (PPS) ditahan polis...





Perkasa yg mengugut mcm2 usung kepala lembu tak kena tangkap pun?
Lebih dari 200 anggota Pasukan Peronda Sukarela (PPS) ditahan Polis ketika sertai perarakan sambutan kemerdekaan di Pulau Pinang hari ini...

Cepatnya tindakan....
  • Mohd Fadhil Hariri suatu petang aku dpt panggilan dr isteri aku, cermin kereta dia retak seribu terkena batu lori, aku pun cepat-cepat p kat isteri aku, bila aku sampai dah ada pemuda cina dgn vest sukarela ni mengawal lalulintas memudahkan kesesakan yg berlaku, malah mengekori kami dgn motorsikal memastikan kami selamat tiba destinasi kami(workshop dah tutup, lewat petang dah, tinggal kereta rumah kawan). Aku hulurkan duit tanda terima kasih, tapi pemuda tersebut menolak dengan baik. Kewujudan mereka banyak membantu rakyat, malah memudahkan kerja polis juga...jika seorang antara mereka buat silap, takkan semua dipersalahkan? 1 polis makan rasuah...takkan seluruh pasukan kena berenti kerja...
    36 · 5 hrs
  • Syarifah Ismail Dah lama dpa wujud..di dlm n semua bngsa berkerjasama menjaga keselamatan negeri,msih. Ingat swaktu UAI mai penang,mereka tlg jaga jemaah sdg bersolat sdgkan pada masa tu ada sekumpulan mamak haprak mana sdg buat provokasi keliling pdg kota dgn healernya buat riuh..
    18 · 5 hrs
  • Baba Atiq Al-qadahi mcm unit amal yg pas tubuh..dh byk membantu dlm kes bencana alam dsb..jgn marah nyamok klmbu hangpa lempaq...
    13 · 5 hrs
  • Fadly Roduan Kenapa la racist sgt negara kita nie ..apa salah depa tu..jgn ego sgt
    9 · 4 hrs
  • Baba Atiq Al-qadahi apa salah bntu polis..mcm rukun tetangga jgk la..ditubuhkan bwh kjaan negeri pulau pinang...
    9 · 5 hrs
  • Low Chee Ming Low Kalau dengan PERKASA, abuk pun tak ada.
    8 · 5 hrs
  • Muhammad Muɀāmmil Malaysia ni umno punye. Kalo bwat sesuatu tanpa pengetahuan mereka mcmni la jdnya. Bangsat
    7 · 4 hrs
  • Azizan Baharom Negeri umno punya, sapa x ikut umno boleh tangkap, umno, perkasa buat kalut x pa ieh....
    6 · 4 hrs
  • Amer Denish kenapa JKKK tak di tangkap sekali...itu pun pertubuhan yang tak didaftar dengan ROS..kenapa x cakap JKKK pertubuhan haram...double standart betul la...
    4 · 3 hrs
  • Anak Sungai Derhaka Bagi aku yg tinggal di Pulau Pinang ni.. lebih mudah meminta bantuan dari PPS dari RELA...

    Kurang wajar rasanya kerana satu dua kes yg melibatkan kekasaran oleh anggota PPS terhadap awam seluruh PPS menjadi mangsa..
    ...Lihat Lagi
  • Nor Safee Rakyat skg semakin cerdik.. rakyat akan menilai sikap double standard yg dibuat..
    3 · 3 hrs
  • Kamalampang Paklongain Ini yg buat org benci UMNO.
    3 · 3 hrs

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena