Saturday, 30 August 2014

[Video] Merdeka 57: Disini lahirnya sebuah cinta...

Ahad, 31 Ogos 2014

Alhamdulillah... tapi sayang dia bukan pemimpin di negara kita...

Berapa kerat sangatlah pemimpin kita yg sanggup buat begini?



"DISINI LAHIRNYA SEBUAH CINTA"?...
Gambar: Disini lahirnya sebuah cinta...

#fakta ni tepat...!...betul tak??....
#tfcrew
Disini lahirnya sebuah cinta...
#fakta ni tepat...!...betul tak??....







Agaknya. Apa tajuk berita esok sempena sambutan merdeka malam ini?

  • Mohd Zamzuri Suaib Beberapa pasangan beragama islam yg bukan muhrim telah ditangkap didalam hotel-hotel bajet
  • Lela Omar Mat rempit,khalwat,excident,kes bunuh,kes pecah masuk rumah,kes kene tembak! Kalau btl2 kita dh merdeka,sume ni xde..tp rasa nya mcm dh tlebih meRdeka plak,kan..aptb
  • Roziyanti Rahman mcm2 berita..parti sex la,tangkap basah la,rempit la,mcm2 lg la..sb setiap thun merdeka itu jer berita nye..
  • Lynda Hanny byk kes khalwat sempena merdeka...thun dpan plak...byk kes buang baby...spt thun2 sblum nye...
  • Mim Apuoo Ditgkap bekhalwat la berita esok
  • Mohamad Suhaimi Suryadi Bunga api di putrajaya. . What a waste..
  • Azie Maziah Kl-dataran merdeka lesu dgn kehadiran warganegara ( masing2 ada projek merdeka lain) tetp meriah dgn khdrn warga asing yg bpesta utk melihat bunga api
  • Safiah Akmal Remaja gembira malaysia masih aman
  • Pie Pearl jabatan agama islam JAKIM akan membuat operasi mencegah maksiat sempena menyambut kemerdekaan...
  • Junainah Md Sali Bnyak kondom dijumpai bersepah di dataran merdeka....
  • Ainiz Ali Klu setakat sambut merdeka..dgn pengisiannya masih sama: konsert ambang merdeka.apala sgt merdekanya.
  • Ahfaz Hernandez Salcedo ambang merdeka meriah walaupun disambut dgn sederhana (x pakai letupan bunga api,pakai meriam buluh,save budget,kehkeh)
  • Nasuha AL Islam Selamat merdeka ya ..
  • Honey D Daniel Nampak yg negative jerr... yg positive mcam anak2 kecil dan remaja2 tahfiz kat masjid2 dan rumah2.. mengaji... baca doa selamat mmg tk perasan ya... tq adik2.. moga Allah sentiasa memberi hidayah kpd kita semua. .. amin.
  • Sun Moon hohohx...kaTa kan...
  • Laila Yusoff Komen negetif.....sinis....tak positif langsung byk lahir dr hati yg busuk.
    Maaf klw tersinggung.....
    ...
  • Haz Ree Maksiat berleluasa semestiny paper metro hahahahah
  • Roslan Sali apalagi kalau tak sampah dan kondom terpakai yg bersepah-sepah.
  • Annuar Mohammed Pembangkang tak patriotik...hehehe..
  • Zubir Mohamed Kondom kehabisan stok tajuk utama berita.
  • Khairil Abu Seman Apa pon merdeka dipenuhi dgn maksiat secara open table.bulan 4 2014.ni mula ada anak luar nikah.allah apa nak jadi

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena