Saturday 23 August 2014

نعوذ بالله من ذلك Ulama dihina!...TGHA - Timbalan Presiden Ulamak Sedunia...

Ahad, 24 Ogos 2014
Sedih betul, ulama sebenar dihina...

Sedih betul, ulama sebenar dihina, dikatakan bukan ahli. Kalau ya pun tidak bersetuju janganlah sampai ke tahap menuduh golongan -golongan ulama besar ini memfitnah.

Habis kalau yang di atas ini bukan ahli, takkan nak angkat Najib jadi ulama, nak angkat Mahathir jadi ulama, ataupun Fathul Bari jadi ketua ulama.

Sedarlah diri sikit dan berpijaklah dibumi yang nyata, kamu sepatutnya bangga kerana badan ulama dunia mengiktiraf ketokohan ulama Malaysia sehingga diangkat menjadi naib ketua ulama.

tikaq buloh.

TGHA - Timbalan Presiden Ulamak Sedunia...


Alhamdulillah atas perlantikan TGHA sbg Timbalan Presiden Ulamak Sedunia di dalam Muktamar yg diadakan semalam. Ini menandakan Syeikh Qaradhawi dan ulamak sedunia menaruh kprcayaan dan harapan tinggi kepada Malaysia utk menjadi nadi penggerak gerakan kebangkitan ummah. Sebab tu TGHA diberikan kprcayaan dgn dilantik sbg Timbln Presiden Ulamak Sedunia dan dalam muktamar tersebut Anwar Ibrahim pula diberi penghormatan menyampaikan Ucaptama.

Ideologi sekular hanya setakat di dunia sahaja...

Kami Bersama Tuan Guru
Gambar: Untuk anak²  Kelantan...

Kesatuan Ulamak Sedunia...

Tahniah Ustaz Abdul Ghani kerana terpilih sebagai AJK Kesatuan Ulamak Sedunia.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena