Thursday, 25 December 2014

Misi Publisiti Puteri Umno? Belakon boleh la...Biarkan Najib 'berehat'...

Khamis, 25 Disember 2014


Ini misi pe nama ye..???...kiki

5 hrs · Edited · 
 

He.. he.. he... sejak bila Najib kerja keras? Ekonomi negara merundum teruk jugak tu. Macam takde PM ade ler..

Bincangkan...



Sekarang ni siape yg mengurus negara? Pakatan ke BN? Siape perdana menteri? Najib ke Anwar? Kalau skrg Anwar nk main golf tak akan jadi isu... Kerana bukan Anwar yg tengah mentadbir negara. Bodoh punya soalan news ni..

Aban Jib anto gambar je melawat mangsa banjir.. legend bukan biasa2 ni....!!!

  • Idrus Hamzah Otai reformasi puki babi hang...keja nak menjatuh org saje..kalau ko bagus sgt aku cabar ko tunjuk muka sikit la sial..aku nak tgok muka penakut ko tu...anjing dgn babi lebih mulia dari ko bagi aku..
    Like · Reply · 5 hrs
  • Basta Still Ejad Hehehe...ini lawak 
    Like · Reply · 6 hrs
  • HaPiz Zue Pm najib paling teruk sjarah mntkbir msia..kwngn n kbjikn rkyat ke laut..
  • Mohamad Abdullah's photo.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena