Sunday, 28 December 2014

So, mana pesawat tu hilang? Mengapa tak sampai...Sibuk nak tampal stiker BN rupanya...

Isnin, 29 Disember 2014

Korang tau tak yang Air Asia ni Tun Daim punya?... pastu Rafidah Aziz.. pastu bla bla.bla baru Tony Fernandez?

Betul tak?

Saja nak tanya,.kot kot tahu...

P/s : pernah hadir jemputan kenduri kawen anak org kuat Air Asia .umah dia depan umah bekas menteri kesiahatan yang kini join PKR. Dari situ gua tau sapa owner sebenar dia..

So.. mana pesawat tu hilang? Hilang mcm mh370 jugak ke? Drama lagi la gamaknya..





Mengapa tak sampai?

Sebab kerajaan LEMAH....
1 - Amaran awal takde
2 - SOP penyelamat purba
3 - Bantuan tak cukup ramai
4 - Aset tak dikerah
5 - Sibuk nak tampal stiker BN

Betul tak neh?

Tanya...... sebab banjir ni bukan 10 tahun sekali. Tiap2 tahun berlaku. Tak ada persediaan pon dari BN. Hampeh!!



Pakai duit sumbangan orang ramai...



Buh logo PAS , kurang2 kita tahu duit yang guna untuk beli barang tu duit parti. Kutipan sumbangan org ramai.

Lagi takde maruah jika buh logo BN guna duit pembayar cukai...

Amacam cai? Tak yah lah hina sampai tahap babik bai..


Pakai duit pembayar cukai...



Hehehehe.. lek luuuu.. sap kok.luuuu!!!

Jap lagi cai lembu penjilat BN meroyan cakap..admin ko keyboard warrior,ko.ada tolong tak? Admin ni kafir ker? Admin fitnah...

Tengok la kat komen..

Admin buat kerja kebajikan takkan nak tayang2 kat orang ya dak? Tak macam lembu BN neh.

Tak malu. Guna duit rakyat, bubuh nama BN. Nak bubuh nama BN..guna la duit ahli umno. Susah ker nak jujur?



King Jason added 2 new photos.
22 hrs · 

KOTA BHARU – Datuk Seri Najib Razak semalam menjelaskan aktiviti bermain golf bersama Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama di Hawaii baru-baru ini tidak bermakna beliau sengaja mengabaikan bencana banjir di Malaysia.
Sebaliknya, Perdana Menteri berkata, jemputan tersebut telah disampaikan semasa Obama melawat negara ini pada April lalu dan amat sukar untuk beliau menolaknya kerana ia telah dirangka lebih awal.
“Beliau mengajak saya bermain golf sekiranya saya mengadakan lawatan ke sana (AS) dan ia dipanggil sebagai ‘diplomasi golf’.
“Sepanjang saya berada di sana saya menerima laporan setiap hari mengenai keadaan banjir di Malaysia,” katanya pada sidang akhbar di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa di sini semalam. - ‪#‎tfcrew‬
p/s: Gambar sekodar hiasan saja...wakakaka

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena