Wednesday 12 August 2015

Stiker #TangkapNajib, wanita ditahan polis di Kuching...

Rabu, 12 Ogos 2015

Gara-gara stiker #TangkapNajib, wanita ditahan polis di Kuching..

Wanita ditahan polis untuk diambil keterangan.
KL Post
Gambar sticker yang dimaksudkan
10 Ogos - KUCHING : Pihak polis semasa membuat rondaan pada pukul 2.55 petang, di hadapan Tabung Haji Travel, Jln Kulas, terserempak dengan sebuah kenderaan yang diletakan di tepi jalan.
Pemeriksaan lanjut oleh pihak polis mendapati terdapat perkataan ‪#‎TangkapNajib‬ berwarna putih dibelakang cermin kenderaan tersebut.

Pemilik kenderaan tersebut, seorang wanita berumur 31 tahun, telah dipanggil ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kuching untuk membantu siasatan polis.

Kes disiasat dibawah Sek 504 Kanun Keseksaan ( Dengan sengaja mengaibkan dgn niat hendak membangkitkan pecah keamanan ).

Hukuman sekiranya didapati bersalah :-

Boleh dihukum penjara sampai 2 tahun atau denda atau Kedua-duanya.
Pihhak polis nenasihatkan bahawa tindakan tegas akan diambil terhadap mana-mana orang yang melanggar peraturan ini. Dan Orang ramai adalah dinasihatkan supaya tidak mempamerkan pelekat yang seumpamanya dimana-mana bahagian kenderaan.

KPD KUCHING.

Sumber artikel 
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena