Friday 9 October 2015

Najib dah tak peduli pasal negara? "Iklan tepi jalan...Sapa punya kompeni"!

Sabtu, 10 Oktober 2015

IKLAN TEPI JALAN


KOMPENI

SIAPA PUNYA




 Tiga maut ditimpa papantanda lebuhraya

TANJUNG MALIM - Tiga individu maut dalam kemalangan di Kilometer 399.6 Lebuhraya Utara Selatan arah utara dari Tanjung Malim ke Behrang pagi tadi.

Kejadian berlaku ‎melibatkan sebuah lori kontena yang terbabas melanggar struktur papantanda (gantry sign board) mengakibatkan struktur papantanda tersebut   tumbang sebelum jatuh ke atas sebuah kereta yang datang dari  arah selatan.


SOALAN 

HAKIKI

syarikat mana punya papan tanda
kompeni china?
kompeni jepun?
kompeni australia?
kompeni india?
lompeni sweden?
kompeni jerman?
atau kompeni bumiputera
kah kah kah
jangan marah
saje nak tahu

SAJE TANYA

------------
Najib tak peduli pasal negara, hanya mahu kedudukan kekal.


Datuk Seri Najib Razak disifatkan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai seorang perdana menteri yang tidak peduli kepada sebarang situasi buruk yang melanda negara, termasuk ketika Malaysia mengalami kejatuhan nilai ringgit.

Negarawan bersara itu mendakwa, yang menjadi keutamaan Najib ialah untuk mengekalkan kedudukannya dengan menggunakan wang. "Kerajaan ini hanya berminat untuk mengekalkan kedudukan Najib, beliau tidak kisah mengenai hal lain, bukan mengenai bagaimana untuk mengumpul hasil dan membangunkan negara, bukan begitu.

"Beliau (Najib) pernah berkata kepada saya, wang itu raja. Beliau harap, dengan menaburkan wang, rakyat akan memberi sokongan," katanya pada sebuah forum di Brickfields, Kuala Lumpur hari ini.

Posted & copy by RAKYAT MARHAEN

1 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena