Friday 28 October 2016

Politik 'Baling Tolo' & Politik 'Telur Kepit'? Seluruh rakyat bergabunglah & lakukan perubahan politik demi keharmonian negara.

Sabtu, 29 Oktober 2016
Nampak kan yang Zul Tolo ini geng baju merah siap nk sponsor telo lagi.Meh kite pakat biokot bisnes cai baju merah ini...!!!
Jika anda di lokasi-lokasi berikut hujung minggu ini, jom ikuti #KonvoiBERSIH5 minggu ke-5:

#Sabah #Sarawak #Johor #Pahang

Bergabung lakukan perubahan politik demi keharmonian negara

Parti Amanah Negara (Amanah) Negeri Selangor mengajak seluruh rakyat tanpa mengira bangsa dan kepercayaan untuk bersama melakukan perubahan politik melalui gabungan politik Pakatan Harapan.
"Perubahan ini bagi membina negara yang lebih harmoni, bebas dari kongkongan perkauman dan sebarang prejudis terhadap mana-mana penganut agama," kata pengerusi Amanah Selangor Ir Izham Hashim dalam perutusannya sempena Deepavali yang disambut hari ini.
Beliau juga berkata, sempena perayaan ini, seluruh ahli Amanah khasnya dan rakyat Malaysia amnya perlu mengambil peluang ini untuk membina jambatan persahabatan yang lebih erat dengan anggota komuniti India beragama Hindu.
"Ambillah inisitaif bertemu dan bermesra, di samping berusaha memahami budaya dan amalan mereka di dalam kehidupan mereka seharian," katanya.
Beliau juga menyeru agar usaha-usaha kebajikan dipergiatkan bagi membantu golongan yang kurang bernasib baik, terutama di kalangan anggota masyarakat India yang sedang merayakan Deepavali agar mereka turut dapat berkongsi nikmat kemeriahan sambutan hari raya ini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena