Wednesday 19 October 2016

[Video] Ingat lagi? Listen! listen! dengar dengar dengar...Dulu Najib, kini Tun – 'Listen' ubah haluan & PH lancar Belanjawan Alternatif 2017

Rabu, 19 Oktober 2016


Pakatan Harapan lancar Belanjawan Alternatif 2017

Pimpinan utama Pakatan Harapan  hari ini melancarkan Belanjawan Alternatif 2017 bertemakan Pakatan Harapan Menentukan Masa Hadapan.
Pimpinan utama yang hadir  dalam pelancaran belanjawan itu, Presiden Amanah Mohamad Sabu, Presiden PKR Datuk Seri  Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Setiausaha Sekretariat Pakatan Harapan  Datuk Saifuddin Abdullah. Turut hadir  dikalangan ahli parlimen  pakatan pembangkang.
Mohamad berkata, Belanjawan Alternatif ini dirangka kerana Malaysia berdepan rasuah dan pembaziran yang teruk. Justeru belanjawan Pakatan Harapan ini mesti menunjukkan penyelesaian kepada tekanaan ekonomi yang dihadapi oleh rakyat.
Wan Azizah pula menggesa Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak meletakkan jawatan sebagai menteri kewangan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena