Saturday 2 February 2019

[Live Kasi 'Bogel' Bossku! HADI & PAS MENGAKU KALAH KES SAMAN SARAWAK REPORT] Kami menang BOSSKU & Checkmate Habislah Bossku, Bossnya dan Bossmu! Berjemaah kena kencing hancing engko kikiki..

Sabtu, 2 Februari 2019
BOOM! HADI AWANG DAN PAS MENGAKU KALAH DALAM KES SAMAN SARAWAK REPORT YANG MENDEDAHKAN MEREKA MEROMPAK DUIT 1MDB SEBANYAK RM 90 JUTA Alhamdulillah! Akhirnya Allah SWT tunjukkan kebenaran. Hadi Awang, Najib Razak dan PAS-UMNO kalah teruk dalam saman fitnah RM 90 Juta duit 1MDB di Mahkamah London. Derma haram duit RM 90 Juta 1MDB yang dirompak oleh Hadi Awang dan PAS adalah sahih 100% benar. Allahurobbi! Patutlah aku mahu dibunuh dan dipukul oleh samseng-samseng Najib Razak dan Hadi Awang selepas aku sahkan benar perkara ni dua bulan lepas. Rupanya Hadi Awang ialah Ulama Samseng Penyamun Nombor Satu di dunia. Kepada Najib Razak & Hadi Awang, Dalam Islam, mencuri duit negara hukumnya Dosa Besar. Dan balasan Allah kepada Pencuri seperti kamu dua ialah neraka jahanam. Kami menang bossku! Takbir! Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar! Checkmate Habis Bossku, Bossnya dan Bossmu!


Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, orang berdiri
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, teks
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang berdiri dan teks
Berjemaah kena Kencing hancing engko kikiki..
Kami Viral

2 comments:

nick said...

Selama ni dah kuyup kena kencing dengan najib dan UMNO tapi malang bagi walaun, sekarang ni tok2 guru sang ulamak dunia mereka pun turut kencing juga kat mereka. Ni bukan sahaja tahap hancing tapi dah bacin dah wei! Kutuk PH hancing tapi PAS dah jadi parti bacin!

Nick.
Cape Tiger.

Unknown said...

Bodoh,budak gila.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena