Saturday 30 March 2013

* Video Edisi Gempar PRU13 UMNO Baling Batu!: Calon UMNO Pandan Tarik Diri

Sabtu, 30 Mac 2013
Edisi Gempar Menjelang PRU13
EDISI BALING BATU: UMNO Pandan Tarik Diri Beri Laluan Calon Baru
UMNO Baling Batu
Posted by Kuasa Rakyat®Saturday, March 30, 2013

UNDILAH CALON BATU NASIONAL..
BATU 1MALAYSIA!!! 
RAKYAT DIBATUKAN SAMSENG DIUTAMAKAN


Habislah Kau Sengaja Cari Pasal!
Masih ingatkah lagi tragedi geng pakcik pakcik UMNO yang buat kacau depan Masjid di Pandan sekitar awal tahun 2012 dulu?  Kini salah seorang PAK CIK UMNO BALING BATU DIPERHIMPUNAN AMAN BANTAH AUKU PAS PANDAN ADALAH BAKAL CALON PRU13 mewakili BN.. Hebat pakcik!!
Menurut dari sumber berita yang diterima, walaupun banyak laporan polis dibuat selepas kejadian tersebut pakcik sorang ni sikit pun x kene usik malah kini TERSENARAI DALAM SENARAI CALON PRU13. Pada yang sudah lupa atau x tahu menahu tentang kejadian itu, kita tengok video dibawah..
Akhirnya kemelut calon N.21 Chempaka telah pun terbocor-burai. UMNO Pandan bakal menarik diri dan memberi laluan kepada penyandangnya iaitu Pakcik Siddiq Hj Othman yang akan bertanding di atas tiket BN (Batu Negara) untuk PRU 13 dengan lambang barunya "BATU"

Rafizi nak jadi calon kat Pandan kan? Haaaaaaaaaaaaaa.. Bukan mudah lawan dia nih! Silap silap BATU melekat kat muka. Kene belajar dengan Pendekar Mustar cara nak elak batu.. Kih kih kiiiiiiiiiiiihhh!!!
era pasca.


SEKUAT KUAT GAJAH MENGAWAN..
MENGHEMBUS NAFAS MELIBAS BELALAI...
SEKUAT KUAT UMNO KUASA DI PERTAHANKAN..
DAN SAMPAI MASA SETIAP HARI DI TIBAI..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena