Friday 29 March 2013

Tanah REZAB MELAYU: Tergadai?: MAI TONTON !!! PAS atau UMNO yang gadai Tanah Rizab Melayu....

Jumaat, 29 Mac 2013
UMNO Gadai Rezab Melayu
(VIDEO) MARI KENALI JEMBALANG TANAH MELAYU MERANGKAP SYAITAN YANG DIKENALI... KAH KAH KAH !
Sebelum lu orang tengok VIDEO yang BERKISAHKAN CERITA JEMBALANG TANAH tu beb... biarlah gua beri INFO serba sedikit yang gua tahu berkenaan APA itu JEMBALANG TANAH... walaupun JEMBALANG TANAH ni AGAK dikatakan KURANG POPULAR jika hendak DIBANDINGKAN dengan SPESIS HANTU-HANTU yang dikatakan POPULAR dan TERKENAL seperti... HANTU RAYA... HANTU KAPCAI... HANTU BONCENG... HANTU POCHONG... POLONG TAK BERTUAN... PELESIT KOTA... PONTIANAK HARUM SUNDAL MALAM... HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH... ANAK PONTIANAK... yang ini gua paling suka TENGOK beb... sebab HANTU tu HASIL KEJAYAAN PERJUANGAN SYAITAN YANG DIKENALI argghhhh !!!... namun KESAN SAMPINGAN daripada JEMBALANG TANAH ini amat DIRASAI dalam KEHIDUPAN MANUSIA ataupun RAKYAT di sesuatu tempat mahu pun sesebuah NEGARA...  ha ha ha ha ha... !.

Dikatakan juga yang JEMBALANG TANAH ini telah berlaku EVOLUSI didalam KEHIDUPAN mereka... dimana kalau DAHULU ianya menjadikan MANUSIA sebagai MATLAMAT untuk DIKACAU... namun MATLAMAT itu telah BERTAMBAH lagi dengan menjadikan MANUSIA dan TANAH untuk DIKACAU... sebab itu banyak terjadi TANAH-TANAH KEPUNYAAN NEGARA atau RAKYAT telah DIKACAU oleh yang namanya JEMBALANG TANAH ni beb... yang JUMLAH serta KUANTITI yang DIKACAU oleh JEMBALANG TANAH ni bergantung kepada dimana JEMBALANG TANAH ini TINGGAL... kalau di NEGERI PERLIS INDERA KAYANGAN yang KECIL mungkin lah TAK BANYAK sebab NEGERI PERLIS keluasanya KECIL... dan sudah tentu JUMLAH yang dikacau oleh JEMBALANG TANAH ini PASTI BANYAK kalau ianya TINGGAL di NEGERI SARAWAK BUMI KENYALANG... kah kah kah kah kah !.

Harus lu orang DIKETAHUI juga bahawa JEMBALANG TANAH ni adalah tergolong didalam KELUARGA SYAITAN YANG DIKENALI  beb... yang HIDUP serta UJUD didalam DUNIA hanya BERTUJUAN untuk MENYESATKAN MANUSIA... tapi lu orang tahu lah mana ada SYAITAN YANG DIKENALI nak MENGAKU sebagai PEROSAK dan PENYESAT beb... sebab itu orang lagi senang TERTIPU dengan yang namanya SYAITAN YANG DIKENALI daripada SYAITAN YANG TAK DIKENALI... kerana SYAITAN TAK DIKENALI masih punya ETIKA iaitu MENGAKU yang dia SYAITAN dan MENGAKU untuk MENYESATKAN MANUSIA... berbeza dengan SYAITAN YANG DI KENALI yang mengaku SYAITAN tapi demi AGAMA BANGSA dan NEGARA... pandai juga SYAITAN YANG DIKENALI ni buat LAWAK ya beb... kah kah kah kah kah... !.

Ok lah beb... lu orang tengok lah VIDEO kat atas tu yang BERKISAH JEMBALANG TANAH tu... ianya bagi PANDUAN serta PENGETAHUAN kat gua dan lu orang supaya MENGENALI siapa dia JEMBALANG TANAH tersebut... supaya gua dan lu orang TIDAK TERTIPU dengan yang namanya JEMBALANG TANAH tu... tapi masih lagi MENYANYI MERAYU-MERAYU MINTA NYAWA... pada hal nya JEMBALANG TANAH tersebut lah yang MENGADAIKAN... MENJUAL... dan MEMUSNAHKAN segala TANAH-TANAH MILIK MELAYU dalam NEGARA MALAYSIA... gua boleh TERIMA dengan KEBERADAAN MALAYSIA MASA KINI... tapi jangan jadi MUNAFIK beb... dan membenarkan kata-kata gua yang UMNO adalah UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS... dengan MENDAKWA SEBAGAI PEJUANG MELAYU... namun HAKIKAT sebenar nya mereka lah PENGKHIANAT ORANG MELAYU dari DULU KINI dan SELAMANYA... kah kah kah kah kah !.
Mat Indera SiPejuang.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena