Saturday 30 March 2013

KANTOI!!! :: Ini Muslihat Muhyiddin Tuduh PR Untuk Cetus Huru-Hara Pada PRU13 Nanti!! & Lembu Cabar Mat Rempit...

Sabtu,30 Mac 2013
Lembu?
TPM dakwa pembangkang rancang wujud porak peranda pada PRU13
Bernama
10:23PM Mac 13 2013 
Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin mendakwa hari ini bahawa daripada maklumat beberapa dokumen yang boleh dipercayai, pembangkang dipercayai merancang untuk menggagalkan pilihan raya umum ke-13 dengan mewujudkan keadaan porak peranda kerana gementar dengan sokongan rakyat kepada BN yang sudah mula meningkat.
KANTOI!!! :: Ini Muslihat Muhyiddin Tuduh PR Untuk Cetus Huru-Hara Pada PRU13 Nanti!!
SATURDAY, 30 MARCH 2013
Sudah la Muhyiddin. 
Aku takan termasuk dalam permainan ko. Jelas ini satu propaganda yang nak menakut2kan rakyat dan menimbulkan persepsi bahawa PR akan menimbulkan kekacauan bagi mendapatkan kuasa.. 
PR desak. Mana bukti mana oi.
Pakatan Rakyat (PR) mencabar Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengemukakan dokumen yang didakwa mengandungi maklumat rancangan pembangkang mahu menggagalkan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) kepada pihak berkuasa.

Pesuruhjaya Pas Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata, dokumen itu perlu diserahkan agar siasatan dapat dijalankan dan tindakan lanjut diambil.

“Kalau betul ada dokumen, serahkan saja pada pihak berkuasa supaya siasatan dapat dibuat. Jangan hanya bawa fitnah dan cakap sahaja tapi dia (Muhyiddin) juga perlu bertindak,” katanya ketika dihubungi, semalam.
Then tup2 ada pula dokumen tersebar.
Rujuk bawah ;
Bacaan lanjut disini.
Team Nadi Rakyat dan PG yang dedahkan. Bloggers upahan UMNO yang dedahkan untuk cover mulut tipiem.
Samada ia memang disengajakan ataupun terpaksa disengajakan untuk melindungi tipiem aku tak sure. Pokoknya dari episode satu sampailah episode terbaru semuanya saling berkait rapat. Betul2 ikut turutan. Itu sebab tv3 siarkan dalam media mereka. Itu sebab ada team silat apa tah sorry tak ingat nama pongpang2 dalam tv semalam.

Dan terkini si Shahrizat pula ikut menyampuk. Ini masa nak memperbesarkan isu. Baru la orang tahu aku still hidup lagi. Ataupun lebih tepat baru la tipiem sedar bahawa aku neh masih bernyawa lagi.. next project ada la harapan untuk aku kalau BN menang lagi ma.
Baca neh. 
Aku maleh nak tulis panjang2. Kalau tipiem ada bukti cepat2lah bagi bukti tu kepada polis. Tak bagi bukti bermaksud anda bersubahat dengan pembangkang. Apa tipiem dah tukar haluan ke sekarang? Sokong PR pula ke? Kalau tidak, kenapa taknak serahkan bukti kepada PDRM? 

Then PDRM pula cepat2la siasat penyebaran dokumen tue. Aku nak tengok siapa yang dorang nak tangkap dan tahan. Pemimpin PR mana yang buat onar. Diam2 = tak buat siasatan = bermaksud korang sendiri yang sebarkan isu tue then merepek tak tentu hala depan tv. Orang kata berlakon ah senang cakap. Kalau tak amek tindakan le.

Laporan polis oleh persatuan silat apa nama tah dah dibuat kan? Hah cepatla buat kerja. Kalau tiada tindakan di ambil bermaksud sahla PR difitnah. Apatah lagi dokumen sulit dah disebarkan. Takan nak dok diam2 lagi? 

Aku dah sebut banyak kali dah. Ini aku nak sebut lagi. PR dah kalah banyak kali. Pengalaman kalah tue dah lali. Ia bukan perkara baru untuk PR berhadapan dengan kekalahan oke. Untuk orang yang dah biasa kalah, kalau kalah lagi pada PRU - 13 ini, kita tetap boleh steady dan berjuang macam biasa.
Tetapi ini berbeza untuk orang yang TAK PERNAH KALAH.
Korang nilaikan je sendiri benda2 yang LUAR BIASA yang KELUAR dari BN dalam 5 tahun ini. Itu je dah cukup membuktikan betapa takut dan cuak nya dorang kalau KALAH teruk pada kali ini. Sendiri yang buat huru hara, sendiri yang buat perangai binasa, orang lain pula yang kena. Tah hapa2.
Kenyataan Video Rujuk SINI
#Jib takmau bubar parlimen lagi sebab Komisyen jual beli LIMA 13 belum collect lagi....
Artikel Oleh Bang Azrin Pada 03:55/OH RAKYAT
Lembu Kondo Hitam Vs Lembu Kandang Putih
Mat Rempit Yang KO!


Seekor lembu di Britain mungkin mencatatkan rekod baru dunia sebagai yang terbesar selepas mempunyai ketinggian 1.8 meter dan mempunyai berat hampir satu tan, lapor sebuah akhbar semalam.
Walaupun mempunyai saiz sebesar anak gajah, lembu yang dinamakan Chilli itu hanya memakan rumput dan kadang-kala diberi makan lobak.Wowberita.org

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena