Monday 25 March 2013

CEO CIMB Nazir Razak Merayu Agar Abangnya PM Najib Dikekalkan! Boleh Blaa....

Isnin, 25 Mac 2013
Nazir rayu abangnya kekal sedangkan warga CIMB mahu dia turun


CEO CIMB Nazir Razak, meminta dan merayu kepada  rakyat agar memberi peluang kepada abang sulungnya Najib dikekalkan sebagai PM selepas PRU 13 nanti, tetapi dalam masa yang sama kakitangan dan warga CIMB mau supaya dirinya turun dari mengepelai CIMB sebab dikatakan tidak adail dan zalim serta menindas kakitangan bawahan.

Kalau dah diri sendiri kakitangan CIMB pun dah meluat dan maukan beliau ditendang keluar begitu jugalah rakyat yang sudah lama didera dan menderita dibawah rejim abangnya.

Jadi janganlah nak buang masa merayu dan mengemis undi dan sokongan rakyat untuk mengekalkan Najib sebagai PM pada PRU 13 nanti. Elok jengok dan ambil pusing akan permintaan kakitangan CIMB.. Itu lebih afdal dan baik.

Rakyat sudah bangkit bertekad mau melakukan perubahan. Tiada kuasa yang boleh menghalang melainkan kuasa dan kehendak Allah SWT.
KedahLanie
CEO CIMB Nazir Razak
Malaysia's CIMB Group's Group Chief Executive and Managing Director Nazir Razak.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena