Sunday 24 March 2013

Subhanaullah! Habislah PAS Kali Ini..Maklumlah ..Gambar TGNA pun dia X..

Ahad, 24 Mac 2013
Habislah PAS Kali Ini..Maklumlah ..Gambar TGNA pun dia X..
# Jimmy ketua kampung berkata rasa tidak puas hati cerita hati saya! #
Menteri Besar Kelantan Nik Aziz telah berkata perkataan untuk memahami Cina di Kelantan Parti Islam, pemerintah telah "diseksa", objek terbaik siasatan adalah orang Cina Kelantan. Out-of-negeri kawan-kawan, dan tidak syak lagi bahawa Parti Islam begitu dahsyat, kengerian! Ambil melihat gambar ini, Dan Menteri Besar pulang dari Mekah, ramai orang Cina pergi ke lapangan terbang untuk bertemu dengannya. 23 tahun memerintah negeri Kelantan Cina keamanan fasa etnik lain ... at, rasa seperti keharmonian persaudaraan, semua orang luar tidak boleh bayangkan.

Tidak faham mengapa MCA telah di "propaganda" laman web berita dan memutarbelitkan kerajaan Kelantan juga telah bermain Dan kerajaan negeri dasar filem memutarbelitkan kebenaran! Field MCA mengelirukan orang lain saya tidak menyalahkan, tetapi yang rakyat Kelantan pemimpin MCA sendiri tidak berani menghadapi realiti, telah membuka matanya untuk berbohong.

Apakah kerajaan Kelantan tidak akan melibatkan diri dalam ekonomi, supaya ramai orang muda untuk meninggalkan rumah mereka. Adakah ia hanya rakyat Kelantan mengisi anda? Malaysia Timur dan lain-lain out-of-negeri orang untuk meninggalkan rumah mereka dan keluar bekerja? Jika anda tidak adalah kerajaan Funny pusat, kerana saya percaya di lebih daripada dua belas tahun yang lalu, Dan Negeri mempunyai salah satu daripada negeri-negeri kepunyaan maju!

Saudara, pemimpin MCA Kelantan, adakah anda benar-benar berfikir anda maaf? Bandar Raya Columbia calon MCA Kelantan juga dikenali untuk pembangunan satu, apabila anda mahu untuk membina sebuah apartmen di Columbia City, lokasi utama, Kerajaan Kelantan mempunyai setiap cara yang mungkin untuk menghentikan anda tidak boleh dibina? Mengapa kamu katakan dalam ucapan yang menjadi rakyat Kelantan fikir Dan kerajaan negeri berurusan dengan rakyat tidak cukup baik? Saya ingin bertanya bagaimana untuk dianggap baik? Untuk mendapatkan banyak kejuruteraan dianggap baik?

Negara akan musnah, dan anda mengarahkan orang lain untuk menyusahkan ucapan pembangkang tempatan, mengabaikan suara rakyat, dan berkeras pada emas sianida dan jarang bumi Linus dibawa. Begitu sukar bahawa kita perlu percaya anda? Kami juga ingin sekali lagi memberikan anda peluang? Memberitahu anda, tidak menjadi fantasi bodoh! Kita tidak mahu untuk mempercayai anda!

Saya berharap seluruh negara akan mempunyai pembetulan baru, dasar-dasar baru, harapan baru! Dear kawan-kawan, sila membuat baik menggunakan tangan, satu undi, bukan untuk kepentingan mereka sendiri, tetapi juga demi anak-anak dan cucu di masa hadapan. Jangan biarkan mereka dilahirkan kita mesti menanggung hutang, jangan biarkan mereka dilahirkan untuk pergi dengan topeng oksigen!

Ini adalah suara saya, "rumah" saya I LOVE kelate Ambo LOVE TOK GURU! Sila berkongsi cerita ini keluar, supaya lebih ramai orang tahu Kelantan.

oleh Lim Jimmy.Traslate dari bahasa Cina ke bahasa Malaysia .Terbaik dari Mr Jimmy..lebih baik dari Orang UMNO

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena