Wednesday, 27 March 2013

*HOT VIDEO : POLIS SERBU CERAMAH PAS tersebar..

Rabu, 27 Mac 2013
HOT : Video POLIS SERBU CERAMAH PAS tersebar..


HOT : Video POLIS SERBU CERAMAH PAS tersebar..

Nak kata tak buat permohonan untuk permit, dah buat.
Yang tak luluskan dah kenapa?

Sebenarnya tiada sebab la untuk POLIS tak berikan PERMIT kepada CERAMAH2 PAKATAN RAKYAT memandangkan PAKATAN RAKYAT memang BERKEMPEN dengan cara2 mengadakan CERAMAH2 di seluruh Malaysia.

Mereka nak masuk tv tak boleh. Setakat 10 minit baik bagi aku je. Dapat gak maki2 si Rais Yatim tue.

Mereka nak masuk paper arus perdana pun tak boleh. Kalau berjaya masuk confirm kena fitnah, kena tibaii apa jadah seme. Tanya tanya tanya. Soal soal soal. Bila nak dijawab suruh dijawab kat internet. BODOH apa media arus perdana kat malaysia neh? Dengan wartawan2 sekali jadi BANGANG. Kalau wartawan politik pongpang2 citer pasal agama. Nanti wartawan hiburan dok jaja gambar seksi dalam satu akhbar yang sama. Tak fikir ke? Betapa TERUK dan BODOH gile mentaliti korang? Kemain kaw kutuk2 PR then berlakon alim bagai. Jijik siot. Baikla aku yang confirm tak alim. Takyah susah2 berlakon. Menambahkan persepsi buruk terhadap islam je.

Pui.
Saksikan video kat bawah neh geng. Berlaku di Taiping, Perak. Beginila ceramah2 Pakatan Rakyat disekat.. sepatutnya polis ko release aje permit. Polis neh pun aku rasa bukan dorang nak heran sangat bab2 ceramah neh. Tapi dorang kena tekan.. orang2 politik la yang tekan dorang.. nak taknak terpaksa la dorang menjalankan tugas.. kesian juga aku tengok. Apa pun tak boleh..

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/03/hot-video-polis-serbu-ceramah-pas.html#ixzz2OimprmGX
Ubah...Sekarang!!!

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena