Sunday 20 December 2015

[Video] TRAGEDI PERSEMBAHAN SILAT...Tertikam keris di dada.

Isnin, 21 Disember 2015

[VIDEO] PESILAT MAUT SEPUPU TERTIKAM KERIS DI DADA DI LABUAN

 | Dec 20, 2015 0 Comments
Seorang remaja maut selepas tertikam dengan keris ketika membuat pertunjukan silat dalam satu majlis perkahwinan di Kampung Patau-Patau di Labuan, pada Sabtu.
Memetik sumber Berita Harian, kejadian berlaku kira-kira jam 11.30 pagi itu, mangsa, Mohd Amil Zulkarnain, 17, mengalami luka di bahagian dada dan dihantar ke Hospital Nukleus Labuan untuk rawatan.
PESILAT MAUT SEPUPU TERTIKAM KERIS DI DADA
Sebaik kejadian itu, mangsa telah dibawa ke hospital dan masih sedarkan diri. Bagaimanapun, ketika menerima rawatan, pihak hospital memaklumkan bahawa mangsa telah meninggal dunia akibat kecederaan di jantung yang menyebabkan pendarahan yang banyak.
PESILAT MAUT SEPUPU TERTIKAM KERIS DI DADA 2
Pemangku Ketua Polis Labuan, Deputi Superintendan Mohd Ibrahim Mohd Ghani, berkata pihaknya menerima laporan berkaitan kejadian itu daripada pihak hospital jam 1.23 tengah hari. Katanya, siasatan awal mendapati mangsa tertikam oleh sepupunya sendiri berumur 17 tahun .
“Mangsa dan suspek berada di majlis perkahwinan dan membuat pertunjukan silat menggunakan keris. Ketika melakukan aksi silat, suspek dipercayai tertikam mangsa menyebabkan mangsa mengalami luka.”
“Mangsa kemudian dihantar ke hospital untuk rawatan, bagaimanapun tidak dapat menyelamatkannya. Suspek sudah ditahan untuk siasatan lanjut. Siasatan dilakukan mengikut Seksyen 304A Kanun Keseksaan kerana menyebabkan kematian dengan cuai,” katanya.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena