Tuesday 8 November 2016

[Video] SEJAHAT-JAHAT PM Israel...Isteri PM Israel akan didakwa kerana seleweng duit rakyat! Tetapi di Malaysia...? Dr M sedih: Bangunan parlimen cantik, tapi isinya...

Selasa, 8 November 2016


Rakyat miskin cukup2 makan. Ditambah lagi dgn beban cukai GST.. TETAPI LAKI BINI dapat 'derma' RM2.6 bilion & RM2 juta masuk ke dalam akaun peribadi masing2..

KENAPA INI BERLAKU DI DALAM NEGARA KITA ??

PE'EL LAKI BINI MEROMPAK DUIT RAKYAT MEMANG SERONOK !!!


SEJAHAT-JAHAT PM Israel.. Isteri PM Israel akan didakwa kerana seleweng duit rakyat..

Tetapi di Malaysia yang tukang lapor, repot penyelewengan duit rakyat itulah yang kena tahan, kena tangkap malah didakwa..

Beza sungguh undang2 di M'sia berbanding di Israel..

SIAPA LAGI DAJJAL 'JAHAT' SEBENARNYA ??!!

Dr M sedih: Bangunan parlimen cantik, tapi isinya...

Tun Dr Mahathir Mohamad meluahkan rasa sedihnya selepas 'kembali' ke parlimen selepas bersara sebagai perdana menteri pada 2003.

“Saya rasa saya pernah hadir sini untuk acara sosial, tetapi ini pertama kali saya melawat bangunan baru.

“Nampak cantik sungguh. Bangunan ini hebat tetapi saya tidak rasa gembira. Saya rasa sedih.

“Bangunannnya OK, tapi kandungannya tidak,” katanya kepada pemberita selepas hadir mesyuarat pembangkang bagi membincangkan isu hakisan pada kekebalan anggota parlimen.

Mesyuarat itu dibuat susulan langkah polis menyiasat tiga bekas anggota kabinet berkaitan ucapan mereka di Dewan Rakyat.

Mahathir, yang juga pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) berkata beliau “sangat sedih” kerana parlimen tidak lagi seperti dulu.

Ditaya berkaitan usaha Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia untuk menambah baik institusi parlimen, Mahathir berkata belum nampak perubahan yang positif.
Beliau membangkitkan cara Pandikar sendiri mengendalikan sidang Dewan Rakyat yang katanya “mungkin akan haramkan perbahasan untuk semua perkara”.
Hari ini pertama kali pengerusi Parti Bumiputera Bersatu Malaysia (BERSATU) itu menjejakkan kaki ke bangunan itu sebagai pembangkang.
Turut hadir Presiden BERSATU Tan Sri Muhyiddin Yassin, bekas menteri Datuk Seri Shafie Apdal, Ketua Pembangkang Datuk Seri Wan Azizah Ismail dan Ketua Anggota Parlimen DAP Lim Kit Siang.
Lebih 30 orang anggota parlimen pembangkang dilihat hadir mesyuarat yang dianjurkan di bangunan sementara di parlimen.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena