Saturday 16 March 2013

BONG-KAR Kedah! Wang RM403juta Hangus Salah Takbir Semasa UMNOBN

Ahad, 17 Mac, 2103
BONG KAR

P


uluhan ribu rakyat berhimpun di Star Walk Alor Star hari ini bengang dengan salah tadbir BN semasa memerintah Kedah yang kerugian RM403 juta..

Inilah harapan rakyat agar Kedah tidak diserah kepada penyamun dan perompak ! -fb pemuda pdg terap.

p/s Nampaknya, kalau begini gelombang kebangkitan rakyat Kedah menjelang PRU13, musnahlah impian & angan-angan Mahathir untuk menaikkan anaknya Mukhriz sebagai MB Kedah...

TUN SEDANG MEMPROMOSI anaknya untuk jadi MB KEDAH.. AnakKedah007.blogspot.com


DR. Mahathir Mohamad melambai tangan kepada orang ramai sambil diiringi Mukhriz Mahathir (kiri) pada Himpunan Anak Kedah di Stadium Juara, Bukit Kiara, Kuala Lumpur hari ini. - UTUSAN
KUALA LUMPUR 16 Mac - Sebuah loji penapisan minyak dan jeti bakal didirikan di Jerlun, Kedah oleh tokoh korporat, Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary apabila negeri itu kembali ke pangkuan Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, projek-projek lain yang dirancang di kawasan utara Kedah termasuk saluran paip minyak hingga ke Songkhla, Thailand, mewujudkan kawasan industri getah dan industri pembuatan komponen kereta.

Menurut beliau, kesemua projek tersebut akan menyumbang kepada kemajuan Kedah seperti yang pernah dinikmati semasa di bawah pentadbiran BN dahulu.

"Syed Mokhtar berminat membangunkan Kedah. Kalau kita tengok bangunan-bangunan di Alor Setar, kita tahu Syed Mokhtar ada kebolehan.

"Namun, kita perlu tentukan BN menang di Kedah terlebih dahulu supaya negeri itu dapat pemerintah yang boleh mentadbir dengan baik," katanya ketika berucap dalam Himpunan Anak Kedah di Stadium Putra, Bukit Kiara di sini hari ini.

N23 DUN MANJOI

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena