Monday, 25 March 2013

* Video Edisi Khas Gomo Kan Papa?: Kekejaman Seorang Bapa Terhadap Anak2 & Ibu...

Isnin, 25 Mac 2013
Video Blogger Lucah Papagomo Berkasar Dengan Bekas Isteri Tersebar? Kahwin Dengan Cina Rupanya.
February 24, 2013

Kekejaman seorang bapa terhadap anak2 dan ibu.

Top Comments
kucingkiutmiut 3 weeks ago
Tuhan da bayar cash kat papagomo....
Reply  · 7

Nik Mohd Zharif 4 weeks ago
elok cari suami baru la. cari ustaz ke. gomo byk tgk blu, tu x waras.
Reply  · 5


http://bellina-chin.blogspot.com/2009/03/my-new-born-baby-girl-wan-cassandra.html
http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=702302&extra&page=2
admin bukan nak masuk campur hal peribadi orang tapi sekadar peringatan bersama. Allah Maha Berkuasa
Kerabu Bersuara
ANAK BUAH NAJIB RAZAK? kah3...

ERAPASCA

Blogger Belaan UMNO Penakut Rupanya....?!
Papagomo tidak hadir ke mahkamah


KOTA BHARU: Blogger lucah Umno, Papagomo atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris tidak hadir ke mahkamah hari ini walaupun beliau selaku defendan sepatutnya hadir setelah disaman oleh Datuk Husam Musa.

Ekoran itu, pelbagai pihak yang hadir ke mahkamah hari ini menyifatkan beliau sebagai penakut walaupun sangat berani apabila menulis dalam blognya.

"Selaku defendan Papagomo mesti hadir di mahkamah biarpun lawyernya berhujah mohon penangguhan ..rupanya PENAKUT bila disaman!" tulis Datuk Saifudin Nasution Ismail yang turut hadir selaku saksi melalui twitternya.

Papagomo melalui blog; http://www.papagomo.com bertajuk 'gambar ekslusif bakal MB Kelantan pimpin tangan China Doll’ diterbit pada 6 Disember tahun lepas cuba mengaibkan Husam dengan menyiarkan gambar tersebut.

Husam yang juga anggota Exco kerajaan negeri Kelantan menyifatkan gambarnya dimanipulasikan sehingga memberikan gambaran beliau sedang berpimpin tangan dengan seorang perempuan Cina.

Defendan atau nama sebenar Wan Muhammad Azri Wan Deris beralamat di Villa Apartment, Jalan 5/23 e, Danau Kota, Setapak, Kuala Lumpur antara lain turut menulis;

“Tapi Kawe yakin rakyat Malaysia bijok dan cerdik bilo keleh gambar ni. Ambo yakin sedikit sebanyak rakyat Kelantan akan buko mato kenal siapo hok dalam gambar ni.”

Dalam writ samannya Husam menjelaskan gambar itu sebenarnya menunjukkan beliau ketika itu bersama rombongan kerajaan Kelantan ke China sedang berjalan keluar dari sebuah bangunan dengan diikuti oleh jurubahasanya, seorang perempuan warganegara China.

Plaintif sedang memegang saputangan di tangan dan perempuan itu berjalan di belakang.

Plaintif sebelum ini mengemukakan notis tuntutan kepada defendan menuntut supaya memohon maaf secara terbuka dan membayar gantirugi. Bagaimanapun defendan gagal dan enggan berbuat demikian.
Diposkan oleh Abdul Rahman/Nak Habaq Pi
Husam vs Papagomo: Bekas Isteri Papagomo Jadi Saksi Sahkan Identiti Papagomo
Pecah Berita! Utusan Malaysia Kantoikan Wajah Papagomo / Wan Azri!
Papagomo...
Sapa yang tak kenal dengan blogger pemfitnah tegar dari Umno neh... Si Papagomo ini jelas mewakili Umno dalam usaha mereka memusnahkan masa depan politik Anwar....
Pada 16 mac, Wan Azri a.k.a Papagomo mencabar Anwar Ibrahim supaya menyaman beliau, kemudian sesudah itu anwar menfailkan surat saman berjumlah RM 100 juta.

Pada 20 mac, bloger anak anak muda malaysia mendedahkan wajah sebenar wan azri ini.

Kemudian, pada 21 mac, Wan Azri a.k.a Papagomo telah menafikan beliau adalah Wan Azri dan menafikan sekeras kerasnya kononnya beliau di fitnah sebagai papagomo,
Namun, gambar bawah menceritakan sebaliknya... kahkahkah...
Korang ni, tak baik tuduh Wan Muhammad Azri ni sebagai Papagomo... Jahat korang tawwwww!!!

Sebenarnya dia hanyalah seorang manusia biasa yang baik hati, mempunyai kerjaya, dah kawen dua kali, rapat ngan Pak Menteri dan banyak lagi la....

Tengok gambar ni bebetul... Kan beza tu?!

Buta ke hape mata korang?! Kenapalah korang jeles sangat kat dia sampai korang kata dia ni Papagomo? Ini adalah Papagomo yang pakai baju papagomo... Eh bukan.... Wan Muhammad Azri pakai baju papagomo lah...

Kahkahkah...
Sumber: shalehudin.blogspot.com
Blogger Umno Malas Buat Kajian

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena