Sunday 31 March 2013

Kes Bawah Umur & Tong T*** Parlimen Bubar April - TS Muhyiddin

Ahad, 31 Mac 2013
Parlimen Bubar April - TS Muhyiddin
Parlimen akan dibubar sebelum 30 April apabila mandat kerajaan Barisan Nasional (BN) tamat bagi memberi lalulan kepada Pilihan Raya 2013, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini.

Timbalan perdana menteri itu berkata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak mungkin akan membenarkan Parlimen terbubar secara sendirinya.

"Saya tidak fikir perdana menteri akan tunggu habis tamat tempoh parlimen lima tahun, baru beliau akan bubar.

"Saya rasa tak fikir begitu, pilihan raya akan diadakan dalam tempoh beberapa minggu bulan April ini," kata Muhyiddin semasa berucap dalam satu majlis Himpunan Barisan 1Malaysia di Titiwangsa petang ini.

Muhyiddin juga menyedari tentang rungutan orang ramai yang mula bertanya bilakah pilihan raya akan diadakan tetapi berharap mereka bersabar dan apabila tiba masanya laksanakanlah tanggungjawab masing-masing.

Ulasan GB
GB sudah ulas sebelum ini. Petikan:
Maruah Najib kini tercampak ke tong najis. Penakut yang tiada taranya dengan memberikan alasan-alasan dangkal sedangkan apa yang sebenarnya berlaku ialah hendak mempastikan perlaksanaan program penipuannya berjalan sebelum pilihanraya dipanggil. 

Di segi yang lain pula, dengan hukum kebenaran dan keadilan, apa yang nyata, seseorang itu sebenarnya diberikan kesempatan untuk menggunakan sehabis-habis peluang untuk memerintah sehingga ke akhirnya kerana itulah tanda-tanda riwayat pemerintahannya sudah pun berada di penghujung jalan seolah-olah tiada esok lagi bagi UMNO BN....Greenboc.
Khidmat 'tong taik' di Singapura ditamatkan ...


Ahad, Mac 31, 2013/Biaqpila


Senarai Pengundi Bawah Umur?

Patutlaaa........

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena