Thursday 28 March 2013

Aikk! Ulamak Muda Ajak Tolak Politik FITNAH: Gomo Pulak Bangga Sebar Fitnah!

Jumaat, 29 Mac 2013
Baboon: Aikk! Imam Muda Umno Ni Bengap ke Buta?
Papagomo Bangga Menyebar Fitnah, Maksiat, Taghut??
Posted by Pencacai SeMalaysia®Friday, March 29, 2013

PAPAGOMO Sedang Disaman RM10juta kerana Fitnah (oleh Husam Musa)
PAPAGOMO Sedang Disaman RM10juta kerana Fitnah (oleh Husam Musa)
Kebetulan Tulang Besi mendapat maklumat dari seorang yang rapat dengan team projek menyaman Papagomo ini.
Antara maklumat yang didapati adalah:
1.0 Sepupu Papagomo pun akan dipanggil menjadi saksi Husam Musa untuk mengecam Papagomo dan beliau telah sanggup menjadi saksi.

2.0 Turut dipanggil adalah beberapa orang orang besar di dalam Tentera Laut Di Raja Malaysia kerana mereka yg telah membenarkan Papagomo masuk ke kapalselam Scorpene

3.0 Zahid Hamidi dan SU Zahid Hamidi pun akan dipanggil sebagai saksi

4.0 Tun Faisal UMB pun akan dipanggil sebagai saksi sebagai mengecam Papagomo

5.0 Peguam Papagomo pula kerap minta supaya kes ditangguhkan. Tampak begitu takut Papagomo ini untuk berhujjah dalam mahkamah.

6.0 Diberitakan selepas ini ramai lagi orang akan menyaman Papagomo ini i.e. Khalid Samad, Nik Nazmi, Elizabeth Wong, Haliza Talha, Dr Halimah Ali dsbnya. Semua nama di atas dan lebih dari itu telah menjadi mangsa fitnah Papagomo. Ada ka Papagomo kata Dr Halimah Ali ditangkap khalwat padahal pada waktu itu Dr Halimah sedang merasmikan program yang disaksikan oleh ratusan orang.
Fitnah Papagomo terhadap Husam

SharpShooter.blogspot.com
7.0 DI samping itu, pihak MBPJ juga mahu pihak berkuasa mendakwa PApagomo kerana memalsukan dokumen rasmi Kerajaan Tempatan. Masih ingatkah lagi Papagomo memalsu minit mesyuarat yang menuduh Khalid Samad, Nik Nazmi dsbnya menghalang Gereja DUMC dari ditutup. Malangnya, pemalsuan dokumen tersebut gagal apabila dokumen tersebut menyatakan Gereja DUMC terletak di Damansara Utama. PAdahal Gereja DUMC tu terletak di Seksyen 9 Petaling Jaya.

8.0 Papagomo juga perlu didakwa di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri kerana mendedahkan rupa bentuk dalaman kapal selam Scorpene yang menjadi rahsia ketenteraan negara. Tapi pasal dia UMNO, dia terlepas segalanya.

9.0 Cuma yang bagus pasal Papagomo ini adalah beliau tidak lari lintang pukang macam kawan dia Ruang Bicara Faizal bila diserahkan writ saman.

10.0 SYukur alhamdulillah. Doa Tulang Besi di hadapan Kaabah supaya Papagomo dijahanamkan oleh Allah SWT sudah mula makbul.

11.0 MEngikut rakan2 wartawan Tulang Besi, Papagomo mengaku kepada mereka yang segala penulisan beliau adalah atas bayaran dari pemimpin2 UMNO. Yang ini, Tulang Besi tidak dapat pastikan 100%.

Yang jelasnya, Papagomo ini adalah penyebar fitnah dan dusta. Sekaligus, Papagomo ini menjadi agen kepada dosa Qazaf kerana sewenang2 nya menuduh orang berzina dan meliwat tanpa 4 saksi.

Baru ni Papagomo ada siarkan satu video kononnya Deepak ini adalah konspirasi Anwar Ibrahim. Malangnya, video papagomo tu gelap dan kabur. Mamat dalam video tu pun tak nampak mcm Deepak lansung. Biasalah manusia penipu.
TULANG BESI
Anwar saman Papa Gomo RM100 juta


KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah RM100 juta terhadap pemblog Papa Gomo berhubung penyiaran perkataan dan beberapa keping gambar 'intim' yang mengaitkan dirinya dengan seorang lelaki, minggu lalu.

Writ saman itu difailkan di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi dengan menamakan pemilik dan pengendali blog tersebut yang dikenali sebagai Wan Muhammad Azri Wan Deris sebagai defendan.

Menurut peguam R. Surendran, tindakan saman itu diambil selepas tamat notis 48 jam yang diberikan kepada Papa Gomo, yang telah dihantar kelmarin.
Sinar Harian.
Papagomo Hadapi Saman Peguam Terkenal Datuk Sukri Mohamed RM10 Juta
Oleh RABIATUL ADAWIYAH
KOTA BHARU – Seorang blogger pro-UMNO, Papagomo atau nama sebenarnya Wan Mohamad Azri Wan Deris, kini berhadapan saman sebanyak RM10 juta yang difailkan seorang peguam terkenal, Datuk Sukri Mohamed, di sini.

Sukri yang juga ahli politik memfailkan saman berkenaan keatas Papagomo di mahkamah tinggi di sini berikutan dua artikel yang dikatakan telah mefitnahnya secara terbuka.

Artikel tersebut bertajuk “Ratusan Ribu Wang Rakyat Lesap Disamun Penasihat Sultan” dan “Eksklusif-Wang Komisen RM700,000 Hasil Kayu Balak Kelantan Milik Siapa”, di mana kedua-duanya telah disiarkan dilaman blog http://www.papagomo.com dipercayai milik defendan pada tahun lalu.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena