Wednesday 22 July 2015

Siapakah 'mastermind' dalam 1MDB? & Tiada halangan guna pegangan Nik Aziz...

Rabu, 22 Julai 2015

Dalam byk2 watak, siapakah yg lebih berkuasa & 'mastermind' dalam 1MDB... ???

Tun M juga lantang kritik hentam bongkar kebobrokan1MDB, KENAPA BELIAU TIDAK DISEKAT ke luar negara ???.. Adakah dia ahli UMNO kebal dari segala2nya... atau Panglima Bugis tidak berani untuk menyekat Tun M, berjumpa berdebat pun dia cabut lari..

Bacul & pondan betul Panglima Bugis..



Bersyukur.. SATU DUNIA TAHU..

Kita patut rasa bersyukur & berterima kasih pada Najib & kuncu2nya dlm skandal Najib-1MDB kerana secara tak langsung telah menaikkan nama M'sia di persada antarabangsa dgn pendedahan & perkhabaran mengenainya di serata dunia pada setiap hari..

Najib Razak smlm dah last day tunggu jawapan balas dari WSJ tapi WSJ buat2 bodo aja malas nak layan tuntutan kamu.. BILA LAGI NAK SAMAN WSJ.. Nak tunggu Selasa bila.. Selasa tahun depan ka ATAU SELASA NAK DEKAT PRU14 !!!

Nampak x permainan kerajaan. Rokok electronic diorang x dapat tax. Jadi mulalah wat kajian rokok electronic merbahaya untuk kesihatan.

Tiada halangan guna pegangan Nik Aziz

http://www.roketkini.com/wp-content/uploads/2015/02/nik-aziz-650x400.jpg
KUALA LUMPUR - Semua pihak perlu menggunakan pendekatan yang baik dalam menarik sokongan rakyat terhadap mana-mana parti politik termasuk mengguna pakai pegangan bekas Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar berkata, tidak menjadi kesalahan jika kumpulan progresif Pas G18 mahu menggunakannya untuk menubuhkan parti Harapan Baru.

"Bagi saya semua orang harus guna pendekatan baik, pendekatan siapa yang lebih baik tak ada masalah, sebab Umno dan BN pun tiru pendekatan Nik Aziz.

"Umno pun terpaksa mengambil apa yang dilakukan Tok Guru, apa yang terbaik dari mana-mana (pihak) kita boleh ambil asal tidak bercanggah dengan Islam," katanya kepada pemberita pada Majlis Sambutan Aidilfitri di pekarangan bangunan Parlimen, di sini, hari ini.

Pendirian bekas Pesuruhjaya Pas Kedah itu senada dengan kenyataan bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa yang mengatakan penubuhan Harapan Baru itu selari dengan pegangan bekas Menteri Besar Kelantan itu.

Husam berkata, Nik Aziz selama ini berharap agar agenda islah bernegara dan berkerajaan dapat diteruskan dengan keyakinan kerajaan sedia ada wajib digantikan secara total.
Posted by Kedah Lanie 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena