Friday 31 July 2015

WOWW! Najib Lagi, SAMPAI KE JEPUN GAMAKNYA...Najib sedang cari idea?

Sabtu, 1 Ogos 2015


Bertuah jadi rakyat Malaysia..

WOWW !!.. SAMPAI KE JEPUN GAMAKNYA.. Najib memang POPULARKAN Malaysia ke pelusuk dunia like emoticon

Klu camni menteri Nazri Aziz & Ketua Puteri UMNO bolehlah goyang kaki...

Najib sedang cari idea untuk hadapi serangan balas Muhyiddin


SEBELUM JUMAAT
http://www.freemalaysiatoday.com/wp-content/uploads/2015/05/najibmuhyiddin-MT.jpg
Petang ini Najib Razak akan mengadakan pertemuan tertutup dengan Pengerusi Perhubungan Umno negeri-negeri yang mana ia dilihat sebagai penjelasan terperinci berhubungan tindakan mengejut yang dibuatnya memecat Muhyuddin Yassin sebagai TPM Selesa lalu.

Walaupun pengerusi perhubungan negeri-negeri sudah menerima hakikat yang berlaku lebih 72 jam lalu, tetapi ada yang berasakan tindakan Najib itu sebagai janggal. Makanya Najib perlu memberi justifikasi atas tindakannya.

Pertemuan petang ini juga dilihat sebagai langkah susulan sebagai menghadapi sebarang kemungkinan serangan balas daripada Muhyiddin dan penyokongnya yang tidak berpuas hati dengan tindakan Najib itu. Apa ditunggu Najib ialah gerak balas dari Dr Mahathir Mohamad. Sehingga kini Dr Mahathir masih belum berbuat apa-apa ekoran pemecatan Muhyuddin itu.

Walaupun Muhyuddin mengatakan beliau reda dengan tindakan itu, tetapi ia bukan satu kenyataan yang iklhas dan Najib boleh menerima ia sebagai jawaban Muhyiddin yang tidak perlu dipertikaikan. Kebimbangan bagi Najib juga kerana bukan sahaja dia terpaksa berhadapan dengan penyokong bekas TPM itu tetapi penyokong Shafei Afdal juga yang turut sama dipecat. Ketumbukan Muhyiddin akan menjadi lebih besar kalau ada gabungan dengan armada perang dari Shafei Afdal.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena