Saturday 25 July 2015

Pas tak tergugat dengan GHB? Bagoih, mai pulun isu neh pulak...mai pakat-pakat lawan UmnoBN la woooi!

Ahad, 26 Julai 2015
DIALOG

Pas tak tergugat dengan Harapan Baru

Harapan Baru

GEORGETOWN - Pas tidak pernah berasa tergugat dengan tindakan anggotanya keluar parti dan menyertai Gerakan Harapan Baharu yang bakal ditubuhkan beberapa bekas pemimpin parti itu.
Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang, Fauzi Mohd Yusof berkata Pas telah biasa melalui perkara itu dan terpulang kepada anggota parti membuat pilihan sama ada keluar parti atau terus bersama kepimpinan Pas sekarang.

mai pulun isu neh pulak

Bersyukur.. SATU DUNIA TAHU..

Kita patut rasa bersyukur & berterima kasih pada Najib & kuncu2nya dlm skandal Najib-1MDB kerana secara tak langsung telah menaikkan nama M'sia di persada antarabangsa dgn pendedahan & perkhabaran mengenainya di serata dunia pada setiap hari..

Najib Razak smlm dah last day tunggu jawapan balas dari WSJ tapi WSJ buat2 bodo aja malas nak layan tuntutan kamu.. BILA LAGI NAK SAMAN WSJ.. Nak tunggu Selasa bila.. Selasa tahun depan ka ATAU SELASA NAK DEKAT PRU14 !!!

FROM SCORPENE SUBMARINES TO 1MDB: Najib's never-ending financial scandals

Written by Cynthia Gabriel
FROM SCORPENE SUBMARINES TO 1MDB: Najib's never-ending financial scandals
The complex web of the 1MDB scandal, has placed it as one of Malaysia’s biggest financial catastrophes. The money trail has been a maze, keeping the scandal snowballing beyond control, much to Prime Minister Najib Razak’s great peril. The “friends & associates” of the Prime Minister and his family have been given huge powers to direct the deals worth billions of ringgit, turning confusion into rage for many Malaysians.
The staggering RM42 billion ringgit in debt for the 1MDB in just 5 years has clearly shown how power play, patronage politics and corruption has systematically ruined this nation of ours. Financial scandals in Malaysia are aplenty, and so it isn’t a surprise to note that the 1MDB is indeed not the first mega financial scandal involving Prime Minister Najib Razak.
Full article: http://malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=514282:from-scorpene-submarines-to-1mdb-najibs-never-ending-financial-scandals&Itemid=2#ixzz3gxeXv2sL
Follow us: @MsiaChronicle on Twitter


Sang penguatkuasa M'sia mmg sanggup bermati2an nak siasat di 'LUAR NEGARA'.. tetapi nak siasat dalam negara Najib mahupun Mahathir ibarat....

"Pencuri RM2 Di Surau Tampak, Penyamun Berbilion2 Ringgit Duit Rakyat Tiada Tampak"



Dah lah WSJ tak mahu layan 'surat bodoh' dari peguam Najib.. KINI PULA Polis Thai tolak permintaan M'sia untuk soal Justo buat KALI KEDUA.. Tak malu ka klu kali pertama dah 'rejected' buat apa terhegeh2 mintak lagi..

KENAPA polis M'sia TAK PAHAM-PAHAM..!!!
Yg herannya, kat dlm M'sia KENAPA hingga ke hari ini Najib & Mahathir langsung TAK DISIASATNYA ???!!!

p/s: Pada IGP, tolonglah SIASAT YANG PENTING dulu, penyelewengan dalam 1MDB, nak 'cover' UMNO sgt buat apa..??

2 comments:

hendi Zikri didi said...

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Bandar: _______________ Melacca
pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya mempunyai banyak peminjam palsu di internet, saya telah ditipu saya hampir berputus asa, sehingga saya bertemu seorang teman yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

Pusat Aplikasi / Hubungi

E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia
[[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena