Wednesday, 13 February 2019

[Video Ini kata bekas ahli Parlimen Umno kenapa masuk Bersatu] Pas cerdik ateh sikit dari Umno & Pas tak guno akaun bank parti.

Rabu, 13 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: teks
Pas cerdik ateh sikit dari umnu. Pas tak guno akaun bank parti. Mu tahu apo. Tunggu jah sprm siasat. Takut ko.
Kami Viral
Nak tengok beza perangai penyokong PH dengan pembangkang senang ja. Bab degree palsu, Aes, ramai penyokong PH selamba je kecam kerajaan. Berapa ramai penyokong PH sendiri desak Moorthy dipecat/resign haritu. Gue sendiri kecam menteri2 kayu dalam PH bila depa buat tak betul.
Tapi bab audio nik abduh, bila ustaz2 pas merangkap saksi "ana tahu" sendiri sahkan ketulenan audio tu, walaupun nik abduh sendiri berkali-kali menipu dan nafikan. Kemungkaran depan mata. Tapi nak tengok penyokong depa kecam? Senyap sampai sudah. Asal ulamak, beghehhhh 👻
Cuba la tengok Hadi tu dah la. Hari ni cakap A lusa cakap B. Tulat kita tanya tuhari kata A .. mati2 Hadi tak mengaku. Sekor cai pas pon takde berani kritik. Nampak?
Selesai luar mahkamah sebab nak tutup mulut Clare?

Kes dah selesai luar mahkamah, mengapa Clare masih sebut tentang RM90 juta? soal Nik Amar

PAS menyifatkan editor Sarawak Report, Clare Rewcastle Brown tidak jujur apabila masih lagi memanjangkan isu berkaitan penyaluran dana RM90 juta daripada UMNO kepada parti itu.

Naib Presiden PAS, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata sepatutnya Clare tidak lagi membangkitkan perkara itu kerana ia telah diselesaikan di luar mahkamah selepas persetujuan bersama dicapai oleh PAS dan editor itu.


GEMILANGDAILY.COM

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena