Saturday 30 November 2013

Video USTAZ KAZIM AHLI PAS Akan Dilantik Ketuai JAKIM...

Ahad, 1 Disember 2013
“Saya kata saya bukan orang Umno, saya orang PAS!”
Published on Nov 1, 2013
https://www.facebook.com/pages/Anti-P...
http://www.networkedblogs.com/blog/1-...

Jarang aku puji Nik Abduh.... Kali ni aku puji seikhlas hati..... Bg aku ini statement sempoi.... Kazim ada dlm Pas pun buat serabut, baik nyah pi kat Umno ja.... Klu aku, bkn kata Kazim... Sesapa pun yg dlm Pas ni nak syok dgn Umno... Serabut mcm Umno... Baik nyah pi awai sikit... Senang kami x payah kalot pasai hangpa dah... Blh fokus lawan hangpa drpd dok pedo dgn hangpa....

fb Zul Hazmi/Buletin Pakatan Rakyat


Ni dari seseorang...

Ini pengakuan beliau kepada seorang ustaz seperti dalam perbualan betikut..


Photo: USTAZ KAZIM AKUI BELIAU MASIH AHLI PAS YANG SAH DAN BELUM PASTI MENERIMA JAWATAN SEBAGAI AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO. 
http://omakkau.blogspot.com/2013/11/ustaz-kazim-akui-beliau-masih-ahli-pas.html
Apa kes... ahli PAS dilantik MT UMNO?
USTAZ KAZIM AKUI BELIAU MASIH AHLI PAS YANG SAH DAN BELUM PASTI MENERIMA JAWATAN SEBAGAI AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO.
http://omakkau.blogspot.com/2013/11/ustaz-kazim-akui-beliau-masih-ahli-pas.html/
Buletin Pakatan Rakyat

USTAZ KAZIM AHLI PAS PEGANG JAWATAN AHLI MAJLIS TERTINGGI (MT) UMNO

AHLI PAS PERAK
Pemuda Pas Perak mengesahkan, Mohammad Kazim Elias atau dikenali Ustaz Kazim adalah ahli parti itu yang sah.

Ketuanya, Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss berkata, pendakwah itu berkenaan mendaftar sebagai ahli Pas cawangan Kampung Manjoi (Tambun) sejak Julai 1998 dengan nombor keahlian 0475276.

Bagaimanapun menurutnya, tiada sebarang jawatan parti yang dipegang sepanjang pembabitannya dalam Pas.

“Pelantikannya sebagai ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno sebenarnya agak mengejutkan, ia juga menimbulkan persoalan sama ada Mohd Kazim telah menyertai Umno atau tidak kerana mengikut rekod, beliau masih ahli Pas yang sah.

“Apa-apapun kita tidak berhasrat untuk memberi ‘tekanan’, tambahan pula setakat ini, tiada sebarang kenyataan rasmi dikeluarkan Ustaz Kazim berhubung lantikan itu,” katanya dalam satu kenyataan, di sini.

Raja Ahmad berkata, Pas tidak menolak kemungkinan penerimaan jawatan itu kelak akan memberi kesan terhadap aktiviti keagamaan yang dilakukan termasuk ceramah, tazkirah dan kuliah.

Katanya, umum mengetahui, mana-mana individu yang berjawatan dalam politik, tidak dibenarkan menggunakan tempat ibadah terutama masjid sebagai pentas politik.

“Bagi Pemuda Pas, jika Ustaz Kazim telah mengesahkan menerima pelantikan jawatan itu, maka beliau sudah memikirkan implikasi kedudukannya sekarang ini sebagai pendakwah bebas,” katanya. 

SUMBER /Utusankini




Terima atau tidak, Ustaz Kazim nak jumpa Najib dulu...


Pendakwah bebas, Ustaz Mohammad Kazim Elias akan bertemu Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak dalam masa terdekat bagi membincangkan pelantikannya sebagai Ahli Majlis Tertinggi parti itu.

Beliau menegaskan sehingga kini masih belum membuat sebarang keputusan berhubung jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi Umno dan berharap tidak timbul lagi sebarang spekulasi berhubung isu tersebut.

Beliau berkata, buat masa ini, masih berfikir sama ada untuk menerima atau sebaliknya pelantikan tersebut.

"Tolak tidak, terima pun tidak. Saya nak jumpa dulu Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak.

"Saya juga mempunyai syarat-syarat saya untuk dikemukakan," katanya dalam ceramah Maal Hijrah anjuran Umno Setiawangsa, di sini sebentar tadi ~ Sinar Harian

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena